Gå til innhold

Kenneth's E34 520i, Bytta bort i en 325ci

Share

Anbefalte innlegg

Den var stor den bestillingslista di ;) Alt fra Trondsen eller ? Nice bilde det siste :D

Hvor kjøpte du det hen? :)

Billigere å gjøre jobben selv. Kostet 160,- for meg (160,- for klips på GS)

Eneste du trenger er mattsvart lakk, slipemaskin/slipepapir, primer og som sagt klips fra GS. Ble nydelig resultat hos meg. Kjøp lakken andre steder enn Biltema osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var stor den bestillingslista di ;) Alt fra Trondsen eller ? Nice bilde det siste :D
Hvor kjøpte du det hen? :)

Billigere å gjøre jobben selv. Kostet 160,- for meg (160,- for klips på GS)

Eneste du trenger er mattsvart lakk, slipemaskin/slipepapir, primer og som sagt klips fra GS. Ble nydelig resultat hos meg. Kjøp lakken andre steder enn Biltema osv!

Veldig lite fra trondsen faktisk :P

Har fått delelageret til å bestille litt div fra GS også har jeg bestilt selv fra koed :)

Sant nok at det er billigere å lakke chromelistene, men det blir aldri like slitesterkt som org shadowline pluss at det er ikke originalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått delelageret til å bestille litt div fra GS også har jeg bestilt selv fra koed :)

Sant nok at det er billigere å lakke chromelistene, men det blir aldri like slitesterkt som org shadowline pluss at det er ikke originalt :P

Sant nok det, men frontlyktene dine er heller ikke org. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det, men frontlyktene dine er heller ikke org. ;)

Stemmer det, men de skal byttes ut så snart jeg kommer over sorte DE til en fornuftig pris ;)

Gidder ikke å kaste 5lapper på lykter akkurat..

Btw, sorte DE er heller ikke originaldeler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har du fått montert ny clutch og svinghjul nå?

hvor mye veier svinghjulet?

Det er montert ja! ;)

Kan bare si at dette er den DESIDERT beste oppgraderingen jeg har gjort på motoren!

Den er såpass mye kvassere både på lavt og høyt turtall at det nesten føles ut som om jeg har kompressor :P

Anbefales på det sterkeste til alle som vurderer!

Det gamle svinghjulet veide 11,5KG og det nye svinghjulet veier 6,5KG.

Skal få lagt ut før og etter film av gassresponsen, må bare orke å filme en etter film hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...