sonic Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Den var stor den bestillingslista di Alt fra Trondsen eller ? Nice bilde det siste Hvor kjøpte du det hen? Billigere å gjøre jobben selv. Kostet 160,- for meg (160,- for klips på GS) Eneste du trenger er mattsvart lakk, slipemaskin/slipepapir, primer og som sagt klips fra GS. Ble nydelig resultat hos meg. Kjøp lakken andre steder enn Biltema osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Passer ikke m tech 2 ratt til e34? Er det ikke airbag i den ene utgave? Eller er jeg på blåbærtur? Ja det passer fysisk ja Men det var aldri levert med airbag.. gnilb: kjøpte de brukt her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Den var stor den bestillingslista di Alt fra Trondsen eller ? Nice bilde det siste Hvor kjøpte du det hen? Billigere å gjøre jobben selv. Kostet 160,- for meg (160,- for klips på GS) Eneste du trenger er mattsvart lakk, slipemaskin/slipepapir, primer og som sagt klips fra GS. Ble nydelig resultat hos meg. Kjøp lakken andre steder enn Biltema osv! Veldig lite fra trondsen faktisk Har fått delelageret til å bestille litt div fra GS også har jeg bestilt selv fra koed Sant nok at det er billigere å lakke chromelistene, men det blir aldri like slitesterkt som org shadowline pluss at det er ikke originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Veldig lite fra trondsen faktisk Har fått delelageret til å bestille litt div fra GS også har jeg bestilt selv fra koed Sant nok at det er billigere å lakke chromelistene, men det blir aldri like slitesterkt som org shadowline pluss at det er ikke originalt Sant nok det, men frontlyktene dine er heller ikke org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Veldig lite fra trondsen faktisk Har fått delelageret til å bestille litt div fra GS også har jeg bestilt selv fra koed Sant nok at det er billigere å lakke chromelistene, men det blir aldri like slitesterkt som org shadowline pluss at det er ikke originalt Sant nok det, men frontlyktene dine er heller ikke org. Stemmer det, men de skal byttes ut så snart jeg kommer over sorte DE til en fornuftig pris Gidder ikke å kaste 5lapper på lykter akkurat.. Btw, sorte DE er heller ikke originaldeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Sorte DE koster 2500 ca fra koed ink, frakt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Flott E34, har lest gjennom tråden din. Den banekjøringa som er bilde av er vell på aspelund ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Takk takk Stemmer at vinterbanekjøringa er fra aspelund ja Sommerbanekjøringa er fra ACR MarkusE30: hmm, kanskje man skulle investert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Det hadde jeg gjort Skal kjøpe det før det blir forseint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Hmm.. vurderer sterkt å investere i ett kit med: forsterka clutchsett og alu svinghjul.. kommer på 2800+ frakt! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Da var clutch og svinghjulskitet fra ebay bestillt! Kommer update med film før og etter da jeg ser det er få som har prøvd dette på M50B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Har nå mottatt clutch og svinghjulskitet, ser bra ut! Tror dette blir en kanon oppgradering, blir mest sannsynlig montert imorgen.. Legger ved noe bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Har du fått montert ny clutch og svinghjul nå? hvor mye veier svinghjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Har du fått montert ny clutch og svinghjul nå?hvor mye veier svinghjulet? Det er montert ja! Kan bare si at dette er den DESIDERT beste oppgraderingen jeg har gjort på motoren! Den er såpass mye kvassere både på lavt og høyt turtall at det nesten føles ut som om jeg har kompressor Anbefales på det sterkeste til alle som vurderer! Det gamle svinghjulet veide 11,5KG og det nye svinghjulet veier 6,5KG. Skal få lagt ut før og etter film av gassresponsen, må bare orke å filme en etter film hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 Merket du noen forskjell i lyden? på min fikk jeg en slags blåselyd på lavt turtall ved gasspådrag, men jeg er litt usikker på om det er pga svinghjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå