Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Null stress, tulla bare for kjøpte jo min i slutten av august Men et troms treff hadde vært digg! Bare meg å broren min som kjører bmw her i går'n. Alle andre kjører japse xD Var litt fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 BMW som er tingen! Alle i kompisgjengen som ikke kjører bmw blir mobba frem til de kjøper seg bmw I tillegg kjører alle på jobben bmw, så blir vel ikke noe problem å sikre nok folk til ett evnt treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Satan så mange DIGG! Visste ikke at det var så mange. Bare positivt det Blir mobba hver dag pga bmw'n min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Satan så mange DIGG! Visste ikke at det var så mange. Bare positivt det Blir mobba hver dag pga bmw'n min jeg Sloss tilbake! be japse eierne om å ta seg en bolle ris mens du spøler ringer rundt de f.eks Eller la de sitte på deg en tur mens du viser hvor gøy man kan ha det i en BMW kontra f.eks en nissan primera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Slår tilbake ja Legger'n brei hver dag Sammen med en i klassen med 240, han liker faktisk bmw Alle ser på bilen min, sommer som vinter, men ingen ser på hundai i20'n til han ene i klassen Er flaut å se alle som brekker, gjemmer meg nesten, mens jeg bare ratter litt og bånngass Turtallssperre i 2'dre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Satan så mange DIGG! Visste ikke at det var så mange. Bare positivt det Blir mobba hver dag pga bmw'n min jeg Jeg og Men det går noen BWM'er på Finnsnes og Ikke alle kjører japse her, og er en go del volvo og mercer og. Ganske variert spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Satan så mange DIGG! Visste ikke at det var så mange. Bare positivt det Blir mobba hver dag pga bmw'n min jeg Jeg og Men det går noen BWM'er på Finnsnes og Ikke alle kjører japse her, og er en go del volvo og mercer og. Ganske variert spør du meg Ja jeg er nå innom der av og til. Men ser at det kommer mer og mer japseplast der nå. " "Kjører du japse-plast så er det greit med neonlys og dill-dall, MEN kjører du hitler kjelke så skal det være STREIT!" ". Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Share Skrevet November 18, 2010 Satan så mange DIGG! Visste ikke at det var så mange. Bare positivt det Blir mobba hver dag pga bmw'n min jeg Jeg og Men det går noen BWM'er på Finnsnes og Ikke alle kjører japse her, og er en go del volvo og mercer og. Ganske variert spør du meg Ja jeg er nå innom der av og til. Men ser at det kommer mer og mer japseplast der nå. " "Kjører du japse-plast så er det greit med neonlys og dill-dall, MEN kjører du hitler kjelke så skal det være STREIT!" ". Fin bil forresten Ja det går mye "bonbiler" på finnsnes Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 ble kunn ett bilde som ble bra av interiøret ditt kenneth:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Men det e jo flott det Fikk du ingen gode spølebilda osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Men det e jo flott det Fikk du ingen gode spølebilda osv? ja, men ingen som ble noe bra i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Fin bil i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Yess, da hadde jeg gått grundig over 325'n jeg vurderer å bytte i: Subframe disaster Lekkasje på tannstang Slark i begge bærekuler foran Slark i begge øvre bærekuler bak Div rust osv Har fått tilbud om å bytte likt mot likt pluss få med alt han har liggende (nesten nytt coiloverkit, nesten nye 18") og at jeg ikke gjør noe med min bil før salg. Det vil si at jeg slipper noe mere utlegg på 520n, og slipper en masse arbeid for å fjerne rusta på den. 325'n koster meg c.a 7500 i deler, pluss ett par tusen til han som skal sveise inn M3 forsterkninger i traversopphenget for meg.. Vurderer sterkt å bytte, men har ikke heelt bestemt meg enda.. Legger ved bilde av 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Hvor langt har den gått? Det høres ut som en grei bytte handel men det løser jo ikke problemet med to biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Den har gått 250.000ish Bryr meg ikke så mye om kilometerstand egentlig. Det jeg bryr meg mest om er tilstand på det tekniske, og rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå