gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Ser den Vil du kunne få mer for E36'n enn E34'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 jeg er litt 3-serie fan, så min stemmer går til bytte ser flott ut den coupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Gnilb: det vil jeg helt klart få, E36 coupe ligger veldig høyt i pris. Spesiellt 325! E34'a hadde jeg nok ikke fått mer enn 35k for selv med M5 stolene og alle pengene som jeg har lagt i den.. Glenglen: Jeg blir å bytte.. Vi skal bytte til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Liten film av grombilen, kompis fikk teste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Pent Ser jo at jeg må ta turen dit og neste gang jeg er i tromsø å ikke bare i sentrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Bare å hyle ut neste gang du er i tromsø, så kan du være med å sladde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Det blir nok bra med to spreke bmw'r Jeg hadde nok byttet jeg og. Men solgt 3'ern når den var fiksa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Kompisen din var flink til å legge han brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Kompisen din var flink til å legge han brei Nå er det vell ikke så veldig vanskelig og sladde rundt og rundt i running da men =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Jeg klarer ikke å holde den så lenge (enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2010 Hehe, er ikke så avansert å spøle litt rundinger akkurat.. Men er vel muligens litt vanskeligere med automat? Du får komme til tromsø å være med å ta "breivika grand prix"! der går det på turtallskutt i 3. gir i havneområdet der nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Jo han syns det er vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Melder meg som tilskuer/kameramann på breivika grand prix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Hehe, er ikke så avansert å spøle litt rundinger akkurat..Men er vel muligens litt vanskeligere med automat? Du får komme til tromsø å være med å ta "breivika grand prix"! der går det på turtallskutt i 3. gir i havneområdet der nede.. Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder Når er breivika grand prix? Og hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hehe, er ikke så avansert å spøle litt rundinger akkurat..Men er vel muligens litt vanskeligere med automat? Du får komme til tromsø å være med å ta "breivika grand prix"! der går det på turtallskutt i 3. gir i havneområdet der nede.. Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder Når er breivika grand prix? Og hva er det? Hehe, breivika grand prix er en av sladderutene våre her i tromsø Havneområdet der nede er satt opp som en nærmest perfekt sladdebane, er desidert en av de beste plassene å ligge sidelengs i tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå