Gå til innhold

Ny bil, BMW E92 330CD M-tech

Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for mange hyggelige tilbakemeldinger. Er så langt veldig fornøyd med bilen. Både utseendemessig og når det gjelder å kjøre den. Stemmer at jeg har 231HK. Den går utrolig godt. Herlig skyv i dieselene til vanlig landeveiskjøring, men må innrømme at jeg liker best bensin hvis man skal leke seg litt.

Når det gjelder vinterhjulene lurte jeg litt på å sette vinterdekk på 18"sommerhjulene, men fant ut at jeg heller ville ha 17" Komplett hjulpakke i 17" ble billigere, og da fikk jeg i tillegg høyhastighetshjul, noe jeg ville ha ifm at jeg kjører en del på Autobahn. Synes forøvrig det funker veldig bra til kjøring her hjemme også. Her i Oslo-området kjører vi tross alt stort sett på våt eller tørr asfalt nesten hele vinteren, og da synes jeg det er greit å ha dekk tilnærmet egenskapene til et sommerdekk.

Ellers er jeg veldig fornøyd med fargekombinasjonen. Liker godt det delikate skinninteriøret. Selv om det er en del jobb å holde det rent. Renser setene med skinnrenns annenhver vask. Hadde aldri trodd blå olabukser farget så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...