Gman Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 fette fin den kjerra der...! knall farge kombo.. "litt" misunnelig bare... Neste bil må vel bli en slik en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Knall bil Truls!! Må lete lenge etter penere front, når kun angeleyes og grøftelys står på! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Så veldig fin ut denne e92 Hvis det er en oppgradering jeg synes du bør gjøre er å få på noen litt sprekere vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Takker for mange hyggelige tilbakemeldinger. Er så langt veldig fornøyd med bilen. Både utseendemessig og når det gjelder å kjøre den. Stemmer at jeg har 231HK. Den går utrolig godt. Herlig skyv i dieselene til vanlig landeveiskjøring, men må innrømme at jeg liker best bensin hvis man skal leke seg litt. Når det gjelder vinterhjulene lurte jeg litt på å sette vinterdekk på 18"sommerhjulene, men fant ut at jeg heller ville ha 17" Komplett hjulpakke i 17" ble billigere, og da fikk jeg i tillegg høyhastighetshjul, noe jeg ville ha ifm at jeg kjører en del på Autobahn. Synes forøvrig det funker veldig bra til kjøring her hjemme også. Her i Oslo-området kjører vi tross alt stort sett på våt eller tørr asfalt nesten hele vinteren, og da synes jeg det er greit å ha dekk tilnærmet egenskapene til et sommerdekk. Ellers er jeg veldig fornøyd med fargekombinasjonen. Liker godt det delikate skinninteriøret. Selv om det er en del jobb å holde det rent. Renser setene med skinnrenns annenhver vask. Hadde aldri trodd blå olabukser farget så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 haha, må kjøpe deg "rompe-dekken" til å ha på buksene dine da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 For en nyydelig e92! Kunne tenkt meg noe sånt etterhvert, sjelden vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hva måtte du ut med ferdig på norske skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Grattis med nydelig bil:) (drommen det der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 er en helt rå bil du har, bøyer meg i støvet for et så oppadgående valg av bil, riktig motor og look, denne scorer høyt i følge "fagboka" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2010 Vasket bilen i dag, og satte samtidig på sommerhjulene. Tok derfor noen nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpinwhite Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Lekker E92, med helt rikitg motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5er Skrevet Mars 16, 2010 Share Skrevet Mars 16, 2010 Fin bil med veldig riktig motor Herligt med rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Gratulerer med fin bil! Det begynner da å bli noen av oss her inne med e92 nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Herlig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå