Gå til innhold

Min E36 Sedan

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste jeg skal gjøre med den er, sette på igjen bakrutesenkeren, m-lista på bakluka, øyelokk og heve den litt bak samt senke den litt foran... den senken som er nå er 40/40, noe som er meget ugunstig. alt for lav bak og for høy foran : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns absolutt ikke at øyelokk og bakrutesenker ødelegger bilen. Men jeg tror ikke det blir pent sort. Du må ha det i bilens farge isåfall ;) Jeg har selv øyelokk, bakrutesenker og m list på bakluka på min, og jeg syns det kler bilen kjempegodt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var bare en tanke jeg hadde, skal lakkere opp igjen bakrutesenker, øyelokk og M-lista, så da kan jeg grunne det med sort så kan jeg se selv om jeg syns den kler det. Grunnen til at jeg trodde det kunne ha blitt kult er på grunn av at listene, grillen etc. er i den fargen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestillt instrument skiver fra quantiTEC ! Satser på at dette blir bra ! Men er det noen som har litt peiling på hvordan det er med tollavgift osv. Det er en tysk side.. Noen som har erfaring fra denne nettsiden forresten?

fortsatt ute etter nytt ratt, men ser ut til å det er vanskelig å få tak i noe til rundt 1000 lappen ? Hvertfall slik jeg vil ha det : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...