bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja ser den. Men merk at det der var kun MIN mening. Kan være andre her inne som mener det stikk motsatte Grattis med en kjempe pen E36 ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja, det er sant : ) Jo, takk for det : ) Du har en fin bil selv ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Observert den på Gjøvik mange ganger. Hvor i Gjøvik er du fra Fin bil btw =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Det kan godt hende : p Jeg er fra Nordlia.. litt utenfor Gjøvik, mot Lena : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Behold den slik den er. Knallpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 flott bil det der. Nytt ratt, øyelokk, GT lippe og orginale frontlyker= ennå flottere bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Utrolig fin bil!! Denne likte jeg veldig! Flott interiør også Setter du øyelokk på bilen blir den ødelagt i mine øyne. Øyelokk er og blir forferdelig stygt og jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Eneste jeg skal gjøre med den er, sette på igjen bakrutesenkeren, m-lista på bakluka, øyelokk og heve den litt bak samt senke den litt foran... den senken som er nå er 40/40, noe som er meget ugunstig. alt for lav bak og for høy foran : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg syns absolutt ikke at øyelokk og bakrutesenker ødelegger bilen. Men jeg tror ikke det blir pent sort. Du må ha det i bilens farge isåfall Jeg har selv øyelokk, bakrutesenker og m list på bakluka på min, og jeg syns det kler bilen kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja, var bare en tanke jeg hadde, skal lakkere opp igjen bakrutesenker, øyelokk og M-lista, så da kan jeg grunne det med sort så kan jeg se selv om jeg syns den kler det. Grunnen til at jeg trodde det kunne ha blitt kult er på grunn av at listene, grillen etc. er i den fargen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Noen som har M-ratt med airbag til en rimelig penge ? Eller vet hvor jeg kan skaffe det, og om det er mulig i det hele tatt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg vil ha nytt ratt : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Da har jeg bestillt instrument skiver fra quantiTEC ! Satser på at dette blir bra ! Men er det noen som har litt peiling på hvordan det er med tollavgift osv. Det er en tysk side.. Noen som har erfaring fra denne nettsiden forresten? fortsatt ute etter nytt ratt, men ser ut til å det er vanskelig å få tak i noe til rundt 1000 lappen ? Hvertfall slik jeg vil ha det : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 Her er linken til QuantiTEC forresten : ) http://quantitec.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadstone Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 bump ? hva betyr dette ? : p Er det for å få den øverst på lista igjen ? sorry, burde vite dette men : p (flau) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå