Saltkjelen Skrevet Januar 17, 2010 Skrevet Januar 17, 2010 Har noen pent brukte komfortnakkestøtter til E39 jeg har til overs. Selges kun fordi jeg ikke hadde planer og økonomi til å montere TV og at jeg derfor gikk over til noen uten klargjøring for TV. Nakkestøttene er komplette med braketter og alt. Det sitter avklippet ledning i nakkestøtten, men den kan fint erstattes med den du selv trenger eller skjøte i bunn (altså inne i seteryggen når den er montert). En av de bedre nakkestøttene da ledningen ligger skjult inne i føttene til nakkestøtten. De er i grått skinn, men aner ikke om det er original BMW nakkestøtte eller ikke. Det er hvertfall logo på baksiden av brakettene. Lar de gå for 500kr + frakt. De er beregnet til E38/E39/E53 med komfortseter, men passer alle andre modeller også.. hvertfall for de med komfortseter.
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Skrevet Januar 28, 2010 Opp og hopp. Komfortable nakkestøtter..
opeth84 Skrevet Februar 2, 2010 Skrevet Februar 2, 2010 du har ikke comfort interiør også da? eller andre skinnseter, til sedan,e39?
Saltkjelen Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Skrevet Februar 2, 2010 Nei desverre. Disse nakkestøttene fulgte med komfortsetene jeg kjøpte, men setene har jeg brukt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå