Mr E30 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 http://www.oblad.no/article/20100116/OP ... 8/oppegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gripfreak Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 synes det var morsomt at artikkelen nevnet at de begge kjørte bmw en kompis av meg ble regelrett angrepet av en bulldoser forige helg fordi e og han var og sladdet litt på et privat område som faren min eier. mene føreren fikk så øra flagra av fattern dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 på tide! få til enda mer sladding etter veien, så folk lærer å kjøre bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 politiet skal alltid ødelegge morroa hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hvordan kan dere si at politiet var slemme i denne saken? de kunne jo fratatt dem lappen! meget oppadgående politifolk som innehar empati! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsten Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 skulle vert obligatorisk i kjøreskolen det. lære å håndtere bilen med sladd. ikke bare 1 time på glattbannen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Skulle vært avsatt egne områder som man lovlig kunne lekt seg på.. Desverre vil det som med det meste annet ikke la seg gjøre på grunn av at noen bestandig skal ødelegge for alle andre, enkelte klarer ikke å begrense seg når de blir tildelt frie tøyler og det ender tilslutt opp med at noen eller noe blir skadet. Syns om ikke annet lovverket kunne vært litt annerledes når det gjelder slike ting. Så lenge man åpenbart ikke er til fare for seg selv eller andre og befinner seg på egnet område i kombinasjon med at vedkommende tilsynelatende har kontroll på hva han/hun driver med skulle ikke politiet hatt myndighet til å inndra førerkort eller skrive ut bøter. Når det gjelder direkte uforsvarlig kjøring støtter jeg fullt ut at vedkommende det gjelder burde få konsekvenser, for å få bukt med en del farlige situasjoner i trafikkbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Skulle vært avsatt egne områder som man lovlig kunne lekt seg på..Desverre vil det som med det meste annet ikke la seg gjøre på grunn av at noen bestandig skal ødelegge for alle andre, enkelte klarer ikke å begrense seg når de blir tildelt frie tøyler og det ender tilslutt opp med at noen eller noe blir skadet. Syns om ikke annet lovverket kunne vært litt annerledes når det gjelder slike ting. Så lenge man åpenbart ikke er til fare for seg selv eller andre og befinner seg på egnet område i kombinasjon med at vedkommende tilsynelatende har kontroll på hva han/hun driver med skulle ikke politiet hatt myndighet til å inndra førerkort eller skrive ut bøter. Når det gjelder direkte uforsvarlig kjøring støtter jeg fullt ut at vedkommende det gjelder burde få konsekvenser, for å få bukt med en del farlige situasjoner i trafikkbildet. word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 To stykker fra mitt lokal område var å sladda på en stor parkeringsplass i en Audi 80 Quattro(faktisk ikke BMW for en gangs skyld) i fjord vinter, da plutselig en buldoser som brøyter like ved kommer mot dem og treffer dem nesten med plogen. Dette prøver bulldoserføreren på flere gang, han forsøker også å sperre utkjørslen med snø men bilen kommer seg gjennom med maskinen i hælene. Resultatet blir at guttene fulger etter bulldoserføreren til han går ut av maskinen, for så å jule ham opp!! Jeg tror faktisk jeg hadde gjort noe av de samme som gutta i Audien, det er greit at de skal skremme de som herjer litt men å prøve å treffe dem flere ganger å sperre dem inne blir for drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Han fortjente det, Håper han bare skjønte hvorfor han ble snakket litt fyskisk til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå