Wacman Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Du kan risikere at klimakompressoren di dør litt tidligere enn forventet om den står på hele tiden,men det skal ikke nødvendigvis være sant. (den skal tåle det) Har du en klimakompressor som har begynt å lage lyd,er gassen billigere enn en ny kompressor
316 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Snøkrystallknappen og AC er vel ikke det samme? Jeg mener bestemt jeg har to forskjellige knapper. Merker at det blåser merkbart tørrere om snøkrystallknappen er på, som noen sier.
Hansh Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Står alltid på her og for å holde det tørt, duggfritt og trivelig om vinteren, og svalt og deilig om sommeren! Snøkrystallen er som sagt av/på med klima
becken Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Takk for en nyttig tråd... Har lurt på det samme selv i forhold til dugg.
håk Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Hehe, ja har hørt mye rart angående den knappen så tenkte at ingen spørsmål er dumme...
Sjøbuse Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 mye forskjellige meninger om knappen. Hva med å sjekke fasiten? Står nok i boka til bilen akkurat hva den gjør. I min E38 er det av og på med A/C. At den er rå på dugg er en bra bivirkning av A/C. Sånn er det i alle biler med det.
Dr_S Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Av og på med klima i min E36 også...kjører med den hele året for å unngå dugg
maartn Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Må slutte å puste å pese sånn vet du dr_s Forøvrig er det snøkrystallen AC i min også.
Dr_S Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Må slutte å puste å pese sånn vet du dr_s Forøvrig er det snøkrystallen AC i min også. Slutte å puste ja...kan bli litt slitsomt i lengden
becken Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Har alltid lurt på hvorfor klimaen lyser selv om jeg setter på 26 grader....??...men det er kanskje fordi den da skal gi meg tørr luft samtidig??? Alltid når jeg setter på varmen i bilen, lyser AC'n at den er på. Så jeg bare slår den av.
maartn Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Skjer det samme i focus'en til muttern. AC står som "On" som default.. så man må skru den av hver gang man starter bilen om man ikke vil ha den på. Så er vel kanskje riktig at AC alltid bør være på? Jeg har knapt brukt AC i min, men tenker jeg skal kjøre med den på nå i ettertid av denne tråden.
Andreas1 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Kjører faktisk stort sett med AC avslått da den stjeler nyttig motorkraft
Hansh Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Må slutte å puste å pese sånn vet du dr_s Forøvrig er det snøkrystallen AC i min også. Slutte å puste ja...kan bli litt slitsomt i lengden Neida, noen minutter så er det ikke noe som er mindre slitsomt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå