Langlo Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hei! har planer om xenon! i nær, lang og grøftelys.. har vanli halogenlykter.. men visst jeg kjøper 55watts kit, slipper jeg unna feilmeldingene da? eller må jeg ha wirefix uansett? takk for svar folks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Du antagelig ikke motstandere i det hele tatt. De fleste e46'er er greie på det, men så kommer det en her og der som ikke liker det. Om du har 35w eller 55w spiller ingen rolle tror jeg, men 55w i nær og grøftelys må vel bli ille sterkt for møtende traffikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 så det er for hver enkelt bmw? høres teit ut :S tenkte på 35w i grøft og nær.. men har ikke særlig lyst å bruke penger på de wirefix greierne.. men lysene funker selv om jeg ikke har dem? bare vises inne i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 lysene funker som de skal lell, blir bare ett ekstra pling når du starter bilen på e39 og e38 så spørs det ihvertfall om man har den store eller lille computeren. den lille gir ikke feilmelding på 35w.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 eg fekk ikkje feilmeldinger på min E46 med 35w ballast i fjernlysa. visst du skal ha i tåkelysa så ville eg invistert i projektor tåkelys for å dempe strølys og fått lyset meir konsentrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 blir egentlig mer og mer forvirret om jeg kjøper: 35watt nær og Grøft. 55watt fjern så vil de fungere, men det vil komme feilmelding? tenkte jeg skulle bestille snart, fra vvme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 blir egentlig mer og mer forvirret om jeg kjøper: 35watt nær og Grøft. 55watt fjern så vil de fungere, men det vil komme feilmelding? tenkte jeg skulle bestille snart, fra vvme.. Det kan hende du vil få feilmelding, men tørr å påstå at du ikke vil det. Er veldig sjeldent man gjør det. Slå deg løs og bestill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 Greit! gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå