Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Ja det ble litt fullt, derfor vurderes andre alternativer også. Autoslalåmen tar en del plass.. Forøvrig så var det et par idioter til også som skulle vise seg. Skjønner ikke hva de tenker på! Det resulterer jo bare i at vi ikke får ha slike treff i fremtiden.:s
Reset Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 blir sikkert også ett "drag" treff på Aukra. 201meter
kjekk82 Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Ja folkens få istand litt mere enn berre det ene vanlige treffet som er 1.mai. Ser sånn som forskjellige BMWCCN avdelinger rundt om i landet, spes Rogaland, vestfold og trøndelag er det action fra første mnd i året. Om ikke ett typisk utstillings treff eller autoslalom hvorfor ikke att BMWCCN medlemmer treffes over bowling eller pizza kveld på Dolly eller lignende.. Sosiale sammenkomster så medlemmene i BMWCCN M&R blir bedre kjennt med hverandre..Ser Vag gjengen dei har fast første onsdag i mnd på peppes med pizza å pils, go knall det.. Her har virkelig lokal avdelingen mye å lære av kompanjonger rundt om i landet ja.. Kanskje er sittende styremedlemmer som ordner med dette sittet for lenge og begynner å bli lei rett å slett?? Kanskje nytt friskt blod hadde gjort seg? For det andre så støtter jeg å ha det "Faste" 1.mai treffet i Molde.. Da er det midt i fylket og muligheter for att folk fra Kr.sund også gidder ta turen så det ikke bare blir sunnmøringer og litt romsdalinger som kommer som det har vært før når det har vært i Ålesund..
Eksos Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Stemmer for 2. treff i år, for lite som sjer generelt i vår avdeling Hva som blir hvor og når dette skjer får vi ta opp på årsmøtet, men skal ikke nekte for at oppmøte var veldig bra i Molde, tross i at det ble annonsert litt i seineste laget
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Vi får ta en diskusjon på årsmøtet ja. Er det bestemt når dette blir nå?
Driv3r Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Eg og stemmer for 2 treff Er vel so å sei ingen aktivitet i sogn og fjordane bmwccn. So eg kjem nok å deltar i autoslalom Var bra oppmøte 1.mai ifjord Men var tilskuar då.
JonEldaR Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 så mange treff som mulig i området Må ha treffet på en plass hvor det er plass til å kjøre litt, det er ikke treff før man kjenner lukta av svidd gummi
Eksos Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Vi får ta en diskusjon på årsmøtet ja. Er det bestemt når dette blir nå? Ikke som jeg har fått med meg iallefall.. Kan høre med Eivind..
berttheman Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 2 treff høres flott ut. Da har jo man mulighet til og reise iallefall på ett treff:)
BimmerKing Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Ja folkens få istand litt mere enn berre det ene vanlige treffet som er 1.mai. Ser sånn som forskjellige BMWCCN avdelinger rundt om i landet, spes Rogaland, vestfold og trøndelag er det action fra første mnd i året. Om ikke ett typisk utstillings treff eller autoslalom hvorfor ikke att BMWCCN medlemmer treffes over bowling eller pizza kveld på Dolly eller lignende.. Sosiale sammenkomster så medlemmene i BMWCCN M&R blir bedre kjennt med hverandre..Ser Vag gjengen dei har fast første onsdag i mnd på peppes med pizza å pils, go knall det.. Her har virkelig lokal avdelingen mye å lære av kompanjonger rundt om i landet ja.. Kanskje er sittende styremedlemmer som ordner med dette sittet for lenge og begynner å bli lei rett å slett?? Kanskje nytt friskt blod hadde gjort seg? For det andre så støtter jeg å ha det "Faste" 1.mai treffet i Molde.. Da er det midt i fylket og muligheter for att folk fra Kr.sund også gidder ta turen så det ikke bare blir sunnmøringer og litt romsdalinger som kommer som det har vært før når det har vært i Ålesund.. Dette er vel prøvd og funnet at det var for få som møtte på klubbkvelder
Endre Hånde Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Jepp. Så jo bare hvor få som meldte seg på hytteturen.. Ikke umulig at de hadde gått fint å arrangert en kveld på peppes for pizza å pils heller en kveld.
Jås Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Enig i at 2 treff bør være mulig å få til her i fylket..
kjekk82 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Jepp. Så jo bare hvor få som meldte seg på hytteturen..Ikke umulig at de hadde gått fint å arrangert en kveld på peppes for pizza å pils heller en kveld. Ja synd om det blir slik, jeg for min del måtte melde pass på hytteturen p.g.a jeg var på havet da. Nei er vell helst frustrasjonen over årstida som tar meg for tida, vil ut å kjøre på tøree veier, kjøre 6`er, samles og prate skit. Deee er slik ungdommen likar
BimmerKing Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Jeg er også enig i at det bør være mulig å få til to treff. Jeg satt selv i styret i en periode, og prøvde å få dialog med folk i Molde og omegn da, men greide dessverre ikke å oppnå nok respons da, til å få til noe. Når jeg satt i styret var jeg eneste romsdaling og fikk for meg at dette var feil. Men grunnnet sykdom og andre forpliktelser valgte jeg å ikke stille til gjenvalg. Gutta som satt i styret når jeg satt der var iallefall positive til treff i vår region, men trengte folk som stiller opp litt utenom styret for å hjelpe til medå finne egnede plasser osv. Det fikk vi som sagt ikke til da jeg satt der, men håper det går an å få til på til noe fast i Molde, og gjerne Kristiansund, så flere får mulighet til å treffes
Endre Hånde Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Desverre så stemmer dette. Da jeg møtte på årsmøte fra Molde så var det jo nesten historisk.. Men vi fikk til noe bra på kort varsel ifjor, så om vi får planlagt skikkelig i år, så kan dette bli MEGET bra. Håper bare det blir årsmøte snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå