Hawkon88 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Audi tok ikke ut mer enn 163hk? ut av 2,7literen som sto i første gen a4.. I BMW stil, siden m3 3,2 har bmw lagt omtrent på 100hk pr liter slagvolum. (UTEN pustehjelp) Jeg er BMW entusiast for en grunn.. Noen som husker Autofil? testen av rs6 og m5? (eller var det rs4 og m3) hvor audien så vidt hadde bedre rundetid enn bmwn, tiltross for biturbo, 50hk mer og 4x4? Audi kan holde seg til å lage komfort..
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Jeg synes begge bilene var flotte jeg altså! Men skulle jeg valgt så ville jeg valgt S4en faktisk, da 4x4 betyr mye da bilen fint kan brukes året rundt. Det blir liksom litt feil å herje rundt med en M3 om vinteren, men med S4 så går det faktisk fint ann. Den kan også brukes som bruksbil og familie bil. Men for all del, skulle gjerne hadde M3en også, særlig i denne fine orginale 90-talls gulfargen
Torek Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 RS4 B5 er konkurent til E46 M3 både når den kom og i dag. Helt riktig å sammenligne S4 og E36 M3 Riktig. Audi tok ikke ut mer enn 163hk? ut av 2,7literen som sto i første gen a4.. I BMW stil, siden m3 3,2 har bmw lagt omtrent på 100hk pr liter slagvolum. (UTEN pustehjelp) Jeg er BMW entusiast for en grunn.. Noen som husker Autofil? testen av rs6 og m5? (eller var det rs4 og m3) hvor audien så vidt hadde bedre rundetid enn bmwn, tiltross for biturbo, 50hk mer og 4x4? Audi kan holde seg til å lage komfort.. ..og det gjenspeiler seg i prisen. Derfor synes jeg det blir feil å pushe E46 M3 så høyt i forhold til S4. Vi snakker snaut halv pris på B5 S4 vs. E46 M3, så dette tror jeg går mer på personlig smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå