stiansvarstad Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 noen som vett om denne bilen (linken) er en bil med noen spesielle slitedeler eller om den er en bil som er kjent for og bli masse feil på osv? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20438393 blir glad for all respons!
PrinceIgor Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Sånn med første øyekast ser jo bilen grei ut....men.... Når det står i annonsen at styling ikke er gjort av proffer må bilen virkelig gåes etter i sømmene. Ikke så kult hvis ting ikke er ordentlig festet og begynner å dette av. Synes personelig at den er litt over stylet, men det er nå bare minn mening . Men stå på, BMW er en fantastisk kjøremaskin.
Robin L Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 dårlig gjennomført styling er min mening. mangler jo lakk på nedre deler. ser litt ut som en typisk kebab tralle og. men det er jo opp til deg å bestemme. minus for uoriginale høytalere i dørpanel, uoriginal stereo, mangler multi.ratt,manuell ac, standardseter i stoff. tror heller jeg villet gått for litt større motor. kjøp en som har gått bitte litt lengre og et år gamlere eller noe kanskje.
Pelton Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Selve modellen er absolutt ikke kjent som en problembil. Men ville styrt unna akkurat denne for å si det pent.
-Anders- Skrevet Januar 18, 2010 Skrevet Januar 18, 2010 Hjemmemekka/tilpassa frontleppe... Splitters i alle bauger og kanter.. E46 m3 gjeller i skjermene.......... For en jallabil. Nei takk.
Lars89 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Her kan du lese om typiske feil med BMW E46 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Ang bilen syns jeg stylinga var noe rotete og tilfeldig. Dette kombinert meg et noe rotete interiør gjør at jeg blir noe skeptisk. Jeg ville heller prøvd å finne noe lignende denne (bare et eksempel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå