Tom K Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 trodde nesten det skulle bli et annet resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvorfor skulle det blitt et annet resultat? Modifisert 5.2L V8 mot orginal 4.4L v8, ligger litt i kortene at jeepen tar seieren hjem til statene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 trodde det skulle være mer sprut i X5 bare, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 hehe... pluss tjuvstart... og x5`en veger sikkert "3 tonn" mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 tja, min Jeep Grand Cherokee 5,2 veier 1900 Kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hehe.. den ser hvertfall mye tyngte ut ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 kunne vært interessant å sett hvordan sammenlikningen hadde blitt hvis det var en "6 høyre over krøn" på den veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 får si som Jeremy Clarkson sier (nesten).. "if you drive an american muscle-car into a turn, you WILL hin an tree!" ikke akoratt noe muskelbil i dette tilfellet, men omtrent samme greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hehe sant så sant, eller så skjønner jeg godt hvorfor damer svermer rundt menn i gamle amcar, du må ha svære baller for å tørre å kjøre noe sånt i svingete norge. Hadde en tur med en corvette stingray fra tidlig 70 tallet her som var skremt opp til 500 ponnier med strake sidepipes. Grom lyd, bra akselerasjon, men gud bedre hvor redd jeg var når veien endret retning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 typisk amcar`s.. skremme motorene noe hinsides, så beholder man trommelbremsene men lyden av en v8`er med grov tomgang og raka rør er ganske kult da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Tviler på at du kræsjer i et tre, eller kan jo skje. Jeepene velter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 typisk amcar`s.. skremme motorene noe hinsides, så beholder man trommelbremsene men lyden av en v8`er med grov tomgang og raka rør er ganske kult da.. hehe....det verste er at det finnes biler rundtom her i landet som er godkjent med f.eks en 5-600cid(8-10liter) motor, 33" bakhjul(pro street) men skivebremser som ikke duger til å godkjenne en 316 som 320... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 vet ikke om jeg mener det er det verste akkurt. Tenk å i det hele tatt produsere noe med en jernblokk som de har borra 8 sværehøl oppi, som det høres ut som det er satt malingsspann nede i hvert høl, meg slingringsmonn på flere cm. Ikke rart det kakler og går dårlig. Når man da i tillegg har skrudd denne blokka rett i chassiet med en automatkasse om slurer verre en bestefar i en skolebil, så er det rart det går fremover. I tillegg så er skinnsofaen min i stua utstyrt med bedre sidestøtte en sofaene de normalt setter inn foran, men skjønner at det egentlig ikke er noe stort problem da stena saga hadde hatt bedre rundetider i slalomkjøring en den jevne amerikaner. med andre ord flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 hahaha.. du får faen meg sagt det flobben.. ler meg i hel :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 vet ikke om jeg mener det er det verste akkurt. Tenk å i det hele tatt produsere noe med en jernblokk som de har borra 8 sværehøl oppi, som det høres ut som det er satt malingsspann nede i hvert høl, meg slingringsmonn på flere cm. Ikke rart det kakler og går dårlig. Når man da i tillegg har skrudd denne blokka rett i chassiet med en automatkasse om slurer verre en bestefar i en skolebil, så er det rart det går fremover. I tillegg så er skinnsofaen min i stua utstyrt med bedre sidestøtte en sofaene de normalt setter inn foran, men skjønner at det egentlig ikke er noe stort problem da stena saga hadde hatt bedre rundetider i slalomkjøring en den jevne amerikaner. med andre ord flotte biler Beste jeg har hørt på lenge. hahaha XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå