Sir Hofstad Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Med bilen full av unger i tunnell på E39 mot Orkanger opplever jeg at enkelte på MC (kamerater) kommer bak i over 300KMT... Og de forbikjørte hverandre i denne hastigheten. Det vannvittige bråket gjorde med og ungene vettskremte. At det var tidligere "kamerater" med Racingsykler hjalp ikke min irritasjon... Faen er det de driver med?
-Anders- Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Hva de driver med? Har det gøy. Driver uforsvarlig kjøring. Hensynsløs kjøring. Søndagstur. Hver sin oppfatning.
Spiff Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Med bilen full av unger i tunnell på E39 mot Orkanger opplever jeg at enkelte på MC (kamerater) kommer bak i over 300KMT...Og de forbikjørte hverandre i denne hastigheten. Det vannvittige bråket gjorde med og ungene vettskremte. At det var tidligere "kamerater" med Racingsykler hjalp ikke min irritasjon... Faen er det de driver med? hvordan skal noen her inne vite hva dem driver med? beste er vel og hør med dem selv siden du veit hvem det er
oddis Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Du får ringe kameratene dine å fortelle hva du syns. MC på denne tiden av året var også rimelig overraskende. Men det er vel tørt i tunellene, og 2+2 blir vel gjerne 4.
Larsinnj Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Du får ringe kameratene dine å fortelle hva du syns. MC på denne tiden av året var også rimelig overraskende. Men det er vel tørt i tunellene, og 2+2 blir vel gjerne 4. Tørt i tunnelene er jo en ting, men man skal jo komme seg til tunellene med racingsykkler på holka og!
Hawkon88 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Skal visst bli mer kontroller i Lærdalstunellen nå (for å gi tråden en post som faktisk samsvarer med tittel) 1/3 av bilene kjører over 150kmt mellom boksene.. Men hvorfor skal politiet ha kontroller på strekninger som ikke er ulykkesbelastet? Jeg har aldri sett eller hørt om ulykker i Lærdalstunellen..
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Alt for mange idioter ute på veien, men det som er pokker så urettferdig er at de blir aldri tatt men kommer du selv opp i litt for høyhastighet i det du kjører forbi en trailer (for ikke å bruke opp spylerveska når du ligger bak) så kan du være sikker på at de står med laseren i en busk og flirer. I går så kom jeg kjørene gjennom byggefeltet der jeg bor, rundt svingen kommer det en "styla" E34 sidelengs! Skal si ABSen på Audien fikk noe å bryne seg å, det var det vel snakk om en meter før han hadde sitti i fronten min tenker jeg. Angrer på at jeg ikke snudde å kjørte etter, jeg hadde klikka om jeg hadde fått tak i ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå