Rabies Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Da var det snart sesongstart, og på tide med årets første treff med sommersko og nypolerte biler. Tid: Søndag 25. april Kl.15.00 (?) (Bare et forslag, kom med ønsker) Sted: Parkeringsplassen v/ sørlandssenteret (-----ll-----) Klarer vi å toppe tidligere års oppmøte? Meld interesse, (kommer/kommer ikke/kommer kanskje) i tråden så skal jeg oppdatere listene så ofte som mulig Kommer: (Med forbehold = ?) *Rabies *Danniboy *Jimxd *Rynne *Mysild *Lars89 *Christer *Heib *x25Touring *paukri *wabby *Branda1 *m-alpin *Skrape ? *Fredrik 90 ? *dirtydicky ? *iNthe ? *spinx ? *Øyvind.L ? *marararius ? *Kai-P. ? *Narum ? *lloydsb ? *Søreng ? *in2you ? *Cise ? *Sondre92 ? *Lunde ? *Phux0r ? *NiDieuNiMaître ? *BMW91 Btw, dere som har tilgang på skikkelig kamerautstyr kan gjerne ta dette med så vi får noen skikkelige bilder Skal prøve å lure med meg svogeren min som er en mildt sagt JÆVLIG god fotograf også, men kan jo ikke garantere noe...
Danniboy Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 faen at jeg ikke har BMW en lenger:( får håpe jeg får meg en ny en snart men kommer med dama sin bil da:P
Lars89 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Dukker opp som vanlig e Må nesten få te et vintertreff au syns e
Christer Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Kommer, må bare finne ut hvilke av trallene jeg skal bort i
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2010 Skrevet Januar 19, 2010 Jeg kommer hvis jeg ikke har bytta BMWen inn da, men det tviler jeg på at jeg har innen April. Jeg synes også det hadde vært jilt med et vintertreff
Danniboy Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 å i april... hehe leste januar med det første jeg:P hehe:P da har jeg jo kanskje en ny bmw
x25Touring Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Kommer jeg. Håper jeg er ferdig med M3`n til da. I alle fall det tekniske med den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå