Gå til innhold

BMW-treff, agder, april 2010


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God tid for folk å ombestemme seg når det er såpass lenge til altså. Kommer nok jeg også, om jeg fremdeles kjører BMW vel å merke. Eller, kommer sikkert uansett hehe

Ikke for å stjele tråden, men hva med å arrangere pussetreff før dette treffer. Sitter med en del kunnskap om "gnikking" etterhvert (kan godt linke til litt detailingstråder :wink: ) , samt andre som også har bra med kunnskap om emnet. Jeg har også mye utstyr, så kan godt stille med dette mot bindende påmelding og et lite "gebyr" for bruk. Eneste jeg ikke har er lokaler, men burde la seg ordne det også... Kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pussetreff i forkant av sesongstart er ikke noen dum idé i det hele tatt...

Kan ikke du ta å fikse tråd om det da, hvor vi kan ta diskusjonen om det praktiske rundt et slikt arrangement? Det er tross alt du som er übergnikkeren her i byen ;)

Edit: Eller, du og Sondre da, men han har tydligvis mye annet på tapeten for tiden :)

Det største problemet er vel egentlig å finne et passende lokale å jobbe i da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over 2mnd til. Trenger ikke bumpe 5 ganger om dagen heller.

Legg det inn på kalenderen og be til gud om treff-forum :roll:

Går mye på jungeltelegrafeb det her. Vet den rette personen det så kommer det 10 stykker hengende på slep :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Phux0r: Good shit ;)

NiDieu..........: Nystart av lokalavdeligen til ccn kunne vært noe ja. Men man må jo ha folk som er dedikerte nok til å organisere slikt på fast basis :?

Vi pleide å stå ved travparken, men de siste gangene så har det blitt ved sørlandssenteret. Er det som er planen denne gangen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...