Øyvind L. Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Ser ut til at været blir bra... Da for jeg vel starte opp bilen på søndag!!... Må vaske først.. Usj..
///Mysild Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 ikke glem detaileren da Jeg ender opp på fylla på lørdagskvelden jeg, så da blir det jobb på søndagskveld for min del. så jeg kommer.... ikke!
Øyvind L. Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 ///Mysild skrev: ikke glem detaileren da Jeg ender opp på fylla på lørdagskvelden jeg, så da blir det jobb på søndagskveld for min del. så jeg kommer.... ikke! Pokker, det var den detaileren ja!!
///Mysild Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Øyvind.L skrev: ///Mysild skrev: ikke glem detaileren da Jeg ender opp på fylla på lørdagskvelden jeg, så da blir det jobb på søndagskveld for min del. så jeg kommer.... ikke! Pokker, det var den detaileren ja!! jepp... få den på slipper mye støv også etter du har brukt den
Danniboy Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 mysild da... jaja da får du ikke sett gromkjerra min da:P
///Thomas Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Mulig æ svinger innom en tur æ å hvis det e nice vær... Satser på å få skrudd sammen e30'n i kveld... Skal bli deilig å komme på hjulan igjen
Rabies Skrevet April 23, 2010 Forfatter Skrevet April 23, 2010 Off, har jo bare til søndag med å lakke fangere og kanal, montere vinge og grisepolere bilen Og været i dag virker i hvertfall ikke lovende for polering for meg som mangler garasje
Dirty Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 satser på skyer orker ikke vaske bilen no serlig før treffet hehe
lloydsb Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 KLOKKSLETT...... ble det 15.00 eller? sliter veldig med det grunnet noe fanden selskap! håper på å være der inne rundt 5, hvis det enda er noe folk da
///Mysild Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 folk pleier jo å stikke tidlig.............. :-/
Rabies Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 lloydsb skrev: KLOKKSLETT...... ble det 15.00 eller?sliter veldig med det grunnet noe fanden selskap! håper på å være der inne rundt 5, hvis det enda er noe folk da Det var klokka 15.00 som var planen. Om du sliter med å komme så tidlig så kan du jo sende meg en melding før du kjører på 99226782 Er jo kjipt å kjøre opp for ingenting....
bmw530i Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 fronten på bilen min er ikke helt som planlagt mangler begge nedre del av innerskjermene, venstre tåkelykt ( tar nok av den andre før treffet) og den har fått skade skal ordnes neste uke men hadde vært gøy å hatt den klar til treffet men, skal nok bli morro for det
Rabies Skrevet April 24, 2010 Forfatter Skrevet April 24, 2010 Går nok greit. Jeg kommer antageligvis med original frontfanger. Ser ikke ut til at jeg rekker å lakke m-fronten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå