Flextron Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 har du den plata som sitter innerst mot seteryggen bak.?
Mikael-B Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Er det facelift? Har du gitteret i framfangeren på høyre side ved tåkelyset ?
-Vegard- Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Er det facelift?Har du gitteret i framfangeren på høyre side ved tåkelyset ? Nei, hele frontfangeren er hivd fordi den var smellt så ingen ting var helt..
-Vegard- Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 har du den plata som sitter innerst mot seteryggen bak.? Nei, alt interiøret er solgt.
-Vegard- Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Har du venstre grøftelys. firkantet?? desverre, knust
-Vegard- Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 klimapanelet var i utgangspunktet solgt men han påstår det ikke fungerer selv om jeg testet det flr jeg sendte det avgårde. Men sjekke det når jeg får det tilbake. Kan gi lyd fra meg da
-Vegard- Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 bilen bli forøvrig hogd om en uke så hvis noen vil ha billige deler fra understell/karosseri osv så må de hyle ut nå
Random Hero Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Har du microfilterdekselet, innsugskanal og underdelen til microfiberdeksel på høyre side? heile pakken der liksom..
Arnfleip Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 ser det er en gammel tråd, men du har ikke tilfeldigvis kompressor til nivåreg. liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå