Nitroflux Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Heisan:) Kjøpte meg M6 replica felger og ser etter jeg pakket dem opp at dyben på eikene er forskjellige. Dim på felgene er : 19/ 8,5 ET 12 på fremfelgene og 19/ 9,5 ET 20 bak. Det rare for meg er at framfelgene går lenger inn enn bakfelgene, noen som vet om det skal være sånn eller har jeg fått 2 forskjellige sett? Legger ved noen dårlige mobilbilder, de til høyre skal være bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 bak felgene er jo breiere. så for at kanten skal komme lenger ut blir det jo større avstand mellom ytterkant og senteret på felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitroflux Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Men skulle ikke bakfelgene gått lengst inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Er jo rimelig lavt innpress foran. Og da vil naturlig nok felgen bli dypere. Ser unektelig bedre ut med den dypeste felgen bakerst..så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Men skulle ikke bakfelgene gått lengst inn da? jo. igrunn skulle den det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Da jeg hadde M6 replica i 8,5 og 9,5 X 19, var hvertfall bakfelgene dypest! Uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitroflux Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Felgene kom fra forskjellige leverandører så jeg fikk byttet de heldigvis Kan være verdt å merke seg hvis noen andre her inne skal kjøpe slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Ettersom flere kjøper M6 replica, hvilken leverandør leverte den som ser mest original ut, altså den dypeste og hvor kjøpte du felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kset Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Innpress skal være ET12 forran og ET17bak på 8,5 og 9,5". *Styr unna dekk1 ringerike de har ihvertfall ikke peiling....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå