Hjem-is Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Heisan er ny her og har funnet mye nyttig info. Har skaffet meg ett (stort) prosjekt (98 Mod 318Is) ac'en driver og stiller seg opp og ned med ujevne intervall? full guffe og ingenting funker men viss jeg setter den på auto så lever den sitt eget liv..... noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 er det ac'n eller vifta som lever sitt eget liv? er det uavhengig om selve ac knappen står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 skrur du an av så er den av. og ja det er vifta som driver og hopper opp og ned... men skrur du den manuelt på fullt så er det ingen variasjon i fart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 ingen som vet om det er panelet eller hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 ingen som vet om det er panelet eller hva som kan være galt? Sitter ikke et effekt-steg på vifta da? Gjør vertfall det på Volvo V70 97-00 og andre for den saks skyld. Når dette er gåent vil ikke vifta gå på alle hastigheter og kan bli helt kokko.. Nå vet ikke jeg hvordan bmw har det da men, bare en tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Vifta vil jo variere hastigheten når den står i auto. Det sier seg jo selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Dette er jo ikke noe problem. Den fungerer akkurat slik den skal. Ved "auto" stiller jo viftesystemet seg til hvor kaldt eller hvor varmt man vil ha det i bilen. Har man for eks. stilt den til 23 grader, vil den gå på for fullt dersom den er over 23 grader, eventuelt gå på med litt mindre effekt vil også skje. Hadde auto-funksjon på Hondaen min. Fungerte på samme måte. Auto-funksjon er bare å kaste,synes jeg. Da dette ble unødvendig og meget bråkete å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 ja men det er da ikke helt normalt at den variere mellom alle stillinger innen5-10 sek. den stiller seg aldri til en jevn luft strøm.... er ikke helt på jorde heller. skjønner va auto funksjonen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 ja men det er da ikke helt normalt at den variere mellom alle stillingerinnen5-10 sek. den stiller seg aldri til en jevn luft strøm.... er ikke helt på jorde heller. skjønner va auto funksjonen er Kan det være en temp sensor eller noe da? Kupesensor altså. Mulig det går and å få sjekket dette med diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 ja men det er da ikke helt normalt at den variere mellom alle stillingerinnen5-10 sek. den stiller seg aldri til en jevn luft strøm.... er ikke helt på jorde heller. skjønner va auto funksjonen er Kan det være en temp sensor eller noe da? Kupesensor altså. Mulig det går and å få sjekket dette med diagnose? prøvde med diagnose fant 0 feil. får låne ett panel av en som har AC på søndag skall teste da... trur det spøker i ac'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ish Skrevet Januar 22, 2010 Share Skrevet Januar 22, 2010 Heisan er ny her og har funnet mye nyttig info.Har skaffet meg ett (stort) prosjekt (98 Mod 318Is) ac'en driver og stiller seg opp og ned med ujevne intervall? full guffe og ingenting funker men viss jeg setter den på auto så lever den sitt eget liv..... noen ideer? Hei, Hadde samme problem med en -00 318ci. Da var det denne sensoren som var problemet; http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=64_0556&hg=64&fg=40 nr 8: Final Stage Unit. Vet ikke helt sikkert hvor denne sitter på E36, men på E46 sitter den på høyre siden av midtkonsollen, innenfor hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjem-is Skrevet Januar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2010 hehehe må takke så meget for mye good hjelp! sa er deler bestillt fra gs og helga skall bli lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå