Joar Olsen Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Har plukket ut toppen av bilen for utborring av glødeplugger og overhaling. Alt ble nummerert og lagt i rekkefølge, men glupe meg glemte å merke retningen på lagerbukkene til kamakselen. Er det noen som har informasjon om hvilken vei de skal stå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Det ville overaske meg mye hvis di ikke er numerert med tall og pil ,1 begyner som oftest ved register. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joar Olsen Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Plasseringa av lagerbukkene er ikke noe problem da de er merket med a og e( eksos og innsug) + tall. De jeg lurer på er om bokataven og tallet skal stå rett vei om jeg leser fra innsug siden eller eksos siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Her er det jeg fant i TIS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joar Olsen Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 Takk. Da ser det ut som at det skal leses fra eksos siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå