korny Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 ikke og forakte denne heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Jeg vet ikke helt men er dette samme fyren skal tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Han ser sånn ut for de som lurer. Han heter Patrik Fürstenhoff... Noen sier det er flere personer som er ghostrider... Blir litt som The Stig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 avslappet stilling på han i bakgrunnen der!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Såg nettopp den siste filmen nå..var ikke så mye nytt iforhold til de andre. Kjørte på Nürburgring, men uten at tiden kommer opp på skjermen.. Tror de filmet hele runden, den går fra 44m15s til 51m40s. Altså 7minutter og 25sekunder eller samme tid som en Ferrari Enzo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 ghost rider driver stort med subaru i Sverige, rik mann som gir faen og veit å nyte livet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 på tide med en liten tribute til denne fantastiske mannen for god underholdning, R.I.P, Men er han død? Ser ikke slik ut på hjemmesiden iallefall... ja, dessverre! Det er meget trist... ghost rider driver stort med subaru i Sverige, rik mann som gir faen og veit å nyte livet, hehe Fy faen å mye du vet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 hahaha. Snakk om å stå opp fra de døde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 jeg veit ikke om han lever eller ikke jeg, det får være opp til de med peiling å avgjøre, siden jeg ikke har sett noen flere ghost rider-filmer etter at jeg hørte at han var dø, så trudde jeg på det ryktet, meget mulig jeg tar feil, men veit at han drev/driver med Subaru i Sverige, jeg endrer på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå