Hoddevik Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Har jeg vert og kjøpt meg ny E30 Denne gangen ble det en 1986 mod 325 Bilen er tilsynelatende tatt godt vare på av tidligere eier, men det er en gammel bil so det er litt forskjellig som må/bør ordnes på Litt info om bilen: -Orginalt 320 som er ombygd til 325 og godkjent -Tror bilen er ombygd med deler fra en 89 mod. -Alpinafront -Touring sideskørt -Simons eksos -Baklykter med røde blinklys -Powerflex foringer i forstilling -Diamant svart -Ronal LS 15" sommerfelger -Stoff-matter med BMW logo -Chrome Line -Er ganske så rustfri etter det jeg har sett. Eneste jeg har funnet et en boble under venstre baklykt og overflaterust på gjekkfester. Låner noen bilder av salgstråd til tidligere eiger da jeg ikke har noen som er like bra selv Komplett M-Tech I innvendig
Eksos Skrevet Januar 20, 2010 Skrevet Januar 20, 2010 Så veldig bra ut den E30'n der Hvor i møre og romsdal holder du til? Ser du skriver at bilen har alpinafront, hvor er den?
Hoddevik Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Skrevet Januar 20, 2010 EKSOS: Holder til i Vanylven og av og til Ålesund Alpinafronten ligger hjemme i garasjen pga mye snø for tiden Har noen bilder av bilen med alpinafronten også om dere vil se m-alpin: De to siste eierne er her inne, men han som jeg kjøpte bilen av hadde den bare i 4 måneder tror jeg
Eksos Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Heter vell kanskje Arild han du kjøpte bilen med da? Så veldig bra ut med fronten ja Kjenner til Elisabeth Hoddevik ifra vannylven
Hoddevik Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Han jeg kjøpte bilen av heter Jan Aril, men han før det heter Arild. Sistnevnte har gjort en god del med bilen virker det som for det følger med kviteringer på veldig mye. Har en hel perm. Mye av det som er byttet er slitedeler og litt forskjellig inn- og utvendig i bilen. Elisabeth kjenner jeg også så vidt:P Vanylven er jo en liten plass så alle kjenner alle
Reset Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Var du på sikkerhetskurs på aukra ? eller var det forige eiger?
Hoddevik Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Jeg har vert på sikkerthetskurs på aukra ja, men det var i 2008 Kan godt vere at en av de tidligere eierne har det. Han ene var fra Molde så...
EirikL Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Gratulerer med det som ser ut til å være en flott, gammel treer. Alpinafronten gjorde seg ikke akkurat bort og Ronalfelgene er midt i blinken.
Hoddevik Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Fint at dere liker bilen Gleder meg litt til og få på Alpinafronten og Ronal felgene til våren
Reset Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Jeg har vert på sikkerthetskurs på aukra ja, men det var i 2008 Kan godt vere at en av de tidligere eierne har det. Han ene var fra Molde så... ah, slik og forstå En kompiss av meg var helt fortvila, for han vart fra kjørt av en e30 320i han kjørte selv e34 530i, hehe. så sa jeg , det der er ingen 320
Hoddevik Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Skrevet Januar 27, 2010 Hehe Går ganske greit disse 325ene Men trodde at 530i skulle vere litt kjappere da siden den har ca40hk mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå