BMWPower Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Noen som har montert dette på sin E39? Kunne tenkt meg noen bilder, gjerne nedenfra og opp.
Arotished Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Vis det ikke bli litt forskjell i menge eksos ifra vær potte?
Pitstop Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Hei Har montert dette på 3 biler, men har desverre ingen bilder fra undersiden Dette settet er utrolig lett å montere og alt du trenger følger med Passformen er perfekt
BMWPower Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Takker så mye for veldig gode bilder Har du også med deksel på plass? Er litt redd for at det ser veldig "fake" ut. Mange av disse systemene har kun potte på en side og rør på den andre. Det ser utrolig teit ut. Så alternativet er dette eller sveise inn M5 plate og lage skikkelig M5 eksos. Hvor mye forskjell i eksos er det? Ok lyd?
Mikael-B Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Spørs vel hvilken motor du har også, på en 520 er det liten forskjell, kun på tomgang og opptil 2000 omdr. På en 528 er det litt grovere lyd over hele registeret. Synes nå jeg
BMWPower Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Skrevet Januar 21, 2010 Skal ikke røpe alt, men bilen har en 6`er med 450hk og 560nm. Håper ikke potten blir en flaskehals da
Morgan GS Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Takker så mye for veldig gode bilder Har du også med deksel på plass? Er litt redd for at det ser veldig "fake" ut. Mange av disse systemene har kun potte på en side og rør på den andre. Det ser utrolig teit ut. Så alternativet er dette eller sveise inn M5 plate og lage skikkelig M5 eksos. Hvor mye forskjell i eksos er det? Ok lyd? Denne ser ikke fake ut på bilen , siden dan har som en potte rundt høyre endestuss
Larsegutt Skrevet Januar 21, 2010 Skrevet Januar 21, 2010 Har stusset på et sånt anlegg til touringen min . Du har vel en drita bra pris til oss du Morgan GS!!?? ala januar salg?
S.Hafsmo Skrevet Januar 22, 2010 Skrevet Januar 22, 2010 Skal ikke røpe alt, men bilen har en 6`er med 450hk og 560nm.Håper ikke potten blir en flaskehals da Hmm.. her lukter det 528/530i turbo..
Gjest Skrevet Januar 22, 2010 Skrevet Januar 22, 2010 Hvordan blir det om du har org. avtakbar krok? lar det seg kombinere eller går røret til høyre side i veien for innfestningen til kroken?
Morgan GS Skrevet Januar 22, 2010 Skrevet Januar 22, 2010 Har stusset på et sånt anlegg til touringen min . Du har vel en drita bra pris til oss du Morgan GS!!?? ala januar salg? ja må vel kunne fikse det , blir dere 2 da eller ?
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 Har stusset på et sånt anlegg til touringen min . Du har vel en drita bra pris til oss du Morgan GS!!?? ala januar salg? ja må vel kunne fikse det , blir dere 2 da eller ? 3 hvis prisen er grom..
Superbeetle Skrevet Januar 23, 2010 Skrevet Januar 23, 2010 hmm....er dette slik eksos? Ser bra ut såframt man ikke kan se noen tegn til at det er juks. Går en E39 her i byen med skikkelig skitten eksos på ene siden og helt blank på andre siden..Vil tro den er helt fake Ellers så kan det se like bra med ut med 2x 83mm rør på en side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå