Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sjøbuse : så ut til at det var litt luft nede på høyre bakvindu? Kanskje bare noe gjenskinn..

eb racing : send meg en melding på 41 55 15 31 så skal jeg ordne en god pris til deg i Oslo.

Skrevet
sjøbuse : så ut til at det var litt luft nede på høyre bakvindu? Kanskje bare noe gjenskinn..

eb racing : send meg en melding på 41 55 15 31 så skal jeg ordne en god pris til deg i Oslo.

jepp. det var første test. den er byttet ut. likte ikke fargen på sotinga heller. var mer brun aktig. ser det på bildet om man ser nøye etter. byttet ut dagen etter med mer blåskjær i. likte det bedre og er ikke luft bobbler der lenger.

Skrevet

Høres bra ut!

Har lagt en del selv tidligere, og fant ut at det er veldig mye vanskeligere å legge med billigfilm enn skikkelig. F.eks. 3m er mye mer fleksibel og lett og jobbe med.

Det er ihvertfall min erfaring :D

Skrevet

Jeg har brukt gutta på Bilia bilglass et par ganger og har vært fornøyd med resultatet der. Trivelige karer er det også. Så vidt jeg har skjønt så besøker de alle Bilia forhandlere i Norge på forespørsel.

Skrevet
Har brukt riis bilglass på min E60. Fornøyd med pris + utseende.
.

Å er prisen :P vurderer å sote rutene på bakdøra og det skulle car Shine ha 2000kr siden det er 1 rute og en liten rute på hver dør siden jeg har sedan :) er det galt?

Skrevet

Takker for tipsene! Jeg har også lagt "billig film" på biler før men har aldri blitt helt bra syntes jeg. Har fått en pris på 6000kr. Er egentlig ikke prisen jeg tenker mest på,er mest interisert i et bra resultat. Noen som vet om det er en grei pris?

Skrevet

Er det ikke slik garanti på slike jobber? Mener jeg leste det på en av nettsidene til de store firmaene, at det var 7 eller 8 års garanti..

Skal gjøre dette på min E32 også, men venter litt med det... Men er ikke villig til å betale 5000-7000,- for et arbeid som ikke holder et år en gang..

Noen som har noen anelse om evnt. garanti, og om dette blir 110% ordentlig gjort, og om det skulle være noe, så går slikt på garanti?

Skrevet

jeg vet selv om firma som liksom skal være "proff" men jeg kjenner noen som betalte 5-6000 for å sote sidevinduene bak + bakruta der..resultat:Sotinga de kjøpte på biltema når de var 18 å sotet selv ble bedre resultat!å jeg kjenner noen som har prøvd å reklamert,men da fikk de aldri tak i sjefen der..

ergo,vær litt varsom hvor du skal få vinduene sotet når du skal pungw ut med flere tusenlapper.

Skrevet
jeg vet selv om firma som liksom skal være "proff" men jeg kjenner noen som betalte 5-6000 for å sote sidevinduene bak + bakruta der..resultat:Sotinga de kjøpte på biltema når de var 18 å sotet selv ble bedre resultat!å jeg kjenner noen som har prøvd å reklamert,men da fikk de aldri tak i sjefen der..

ergo,vær litt varsom hvor du skal få vinduene sotet når du skal pungw ut med flere tusenlapper.

Såpass ja.. Ja, det er mange drittsekker her i verden..

Om jeg gjør dette, så blir det igjennom et større firma, da jeg vet dem er seriøse og leverer en ordentlig jobb.. =)

Thx for svar :-)

Skrevet

Sjøbuse!

Hvor kjøpte du solfilmen? Så jo litt på den på autoslalom, og resultatet var jo veldig bra! Manglet bare litt på toppen av ruten, men det synes jo ikke når vinduet er oppe :) Sett mye jalla rundt om kring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...