Simen! Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Så strøken! men den stylinga var fail.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ser gjennomført ut men faller ikke i smak hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 lav pris på returplast og sparkel om dagen? Det vet vel du alt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 lav pris på returplast og sparkel om dagen? Det vet vel du alt om! har ALDRI styla en eneste bil jeg har hatt, så hvordan jeg skal vite det må du svare meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ligna faktisk på en golf 1 cab i fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 lav pris på returplast og sparkel om dagen? Det vet vel du alt om! har ALDRI styla en eneste bil jeg har hatt, så hvordan jeg skal vite det må du svare meg på Tenkte noen hadde tvingt deg til å kjøpe sparken for å sparkle igjen kjeften din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Når skal folk skjønne at bmw ikke gjør seg med annet en orginal styling? Eller acs, eller hamman, eller hartge eller eller eller... Det MÅ ikke være originalt, men er enig i at denne var litt overkill. Hadde ikke breddinga ligget "over"fangerne på den måten så hadde jeg likt akkurat den biten. og hadde den hatt f.eks schnitzer front og hekk så kunne det vært tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Hufsa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20640045Er faktisk litt usikker selv. Du har jo bare blitt ekkel da Hehe.. Nei du, den så ikke ut i helvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Ser jo gjennomført ut i det minste, men synd å herpe en E30 cab slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Syns utbyggerne og sideskjørta var grei. Men likte ikke front og hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Når skal folk skjønne at bmw ikke gjør seg med annet en orginal styling? Helt feil. Men denne var ikke fin. Fint interiør(a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 FAIL! Men fin ifra listene og opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Usikker? Den ser jo ikke ut i måneskinn! Er nesten på høyde med franske bilbyggere som går amokk med byggeskum det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Hvis dette virkelig er en 1987-modell er den jo herja med ganske greit selv uten stylinga. Ombygget og sveist om til facelift både foran og bak. Jeg liker ikke stylinga i det hele tatt, men synes det er greit at den skiller seg litt ut. Jeg er ikke så stor fan av cab uansett. Håper den nye eieren blir fornøyd, bilen kostet nok hvertfall. Edit: HAHAHA, men han kunne HELT KLART spart seg for "Norges fineste?"-utsagnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå