Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da passer det med litt diesel morro da:

Steike han va veldig flink! Rå lyd!, men er sekser det der. Men for å vere heilt ærlig so trur eg at raka rør frå kat og bakover ikkje vil gi meir traktorlyd. Det som eg syns er stygt er kaklinga av 4 sylindre. Det er jo sjølve motoren som lager. Sjølve eksoslyden er mykje grommere og vil sansynligvis bli ganske bra med raka rør frå kat, men kanskje litt vel overkill! Kakling er stygt, men ikkje so mykje å gjere med det. Men kan overdøyve litt av kaklinga med grommere eksoslyd og meir uling. Forresten masse respons i tråden, med litt forskjellige merkelige svar, hehe :)

Skrevet

Steike han va veldig flink! Rå lyd!, men er sekser det der. Men for å vere heilt ærlig so trur eg at raka rør frå kat og bakover ikkje vil gi meir traktorlyd. Det som eg syns er stygt er kaklinga av 4 sylindre. Det er jo sjølve motoren som lager. Sjølve eksoslyden er mykje grommere og vil sansynligvis bli ganske bra med raka rør frå kat, men kanskje litt vel overkill! Kakling er stygt, men ikkje so mykje å gjere med det. Men kan overdøyve litt av kaklinga med grommere eksoslyd og meir uling. Forresten masse respons i tråden, med litt forskjellige merkelige svar, hehe :)

husk at kaklinga er mest på tomgang, så fort du øker turtallet med 150 omdreininger, så høres ikke kaklinga, men en fin,maskulin og grov lyd

Skrevet

husk at kaklinga er mest på tomgang, så fort du øker turtallet med 150 omdreininger, så høres ikke kaklinga, men en fin,maskulin og grov lyd

vel kan strekke meg til at en fh16 med strakerør kan ha litt kul lyd når turboen jobber som hardest, men en ordentlig v8 bensinmotor med litt strakerør rører mer i midt hjerte en kaklette mb dieseler.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fått meg time med svendsen eksos, fekk en pris på 3000kr. Utbytting av bakpotte med dei tilpassninger som skal til. Han anbefalte ikkje å ha raka rør frå kat og bak. Han sa det ikkje blei noke fin lyd av det. Får no sjå korleis det blir no. Men det viktigaste er at det ser bra ut! Litt meir lyd blir jo det uansett, men kanskje ikkje meir turbo uling, hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...