Gjest Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Tok ett bilde med mobilen.. Dårlig, men her ser du det som er i underste "kammeret" i midtkonsollen, altså armlenet mellom forsetene i min bil.. Dette er som sagt ekstrautstyr, som er kjekt å ha.. Har pr i dag som sagt en 8gb minnepinne med musikk, og det funker rett i iDriven.... Med album, artist, sang osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alte2 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 noen nevnte "Aux der bak" ble for langt unna å skifte sang... er det flere Aux inganger? min er i midtkonsollen... KUN aux da OT: Er det billigere å bygge om til USB når man har AUX i midtkonsollen fra før av? om det finnes kompletteringskit etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Noen som har sett en bra guide på ettermontering? Det enkleste må vel være å få til via hanskerommet? Hvilke kabler trenger man? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aafk Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Tok ett bilde med mobilen.. Dårlig, men her ser du det som er i underste "kammeret" i midtkonsollen, altså armlenet mellom forsetene i min bil.. Dette er som sagt ekstrautstyr, som er kjekt å ha.. Har pr i dag som sagt en 8gb minnepinne med musikk, og det funker rett i iDriven.... Med album, artist, sang osv På min bil (2007mod, e60), så er det bare en "luke" på det stedet der hvor du har usb- og Auxutgang. Når jeg skyver denne skinnen opp, så kommer det til syne kun et hull... Vet du (eller noen andre) hva hensikten med denne er? Mvh Runar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Det er med andre ord bare ett deksel? Kanskje det er mulig å ettermontere ett slikt system som er på min? Men er usikker, for jeg kan jo styre dette via IDrive og også fra rattet. Og all info kommer på skjermen.. Men en skal aldri si aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aafk Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Det er med andre ord bare ett deksel? Kanskje det er mulig å ettermontere ett slikt system som er på min? Men er usikker, for jeg kan jo styre dette via IDrive og også fra rattet. Og all info kommer på skjermen.. Men en skal aldri si aldri Det stemmer - kun et deksel (som har samme størrelsen som der hvor du har usb og aux). Dette dekselet kan jeg skyve oppover og da kommer det til syne et nytt plastdeksel med kun et rundt hull. Kan tenke meg at diameteren på dette er ca 0,5cm. Mvh Runar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ser at du også bor i Norges fineste by Så er bare å si fra om du vil se åssen dette ser ut i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aafk Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Ser at du også bor i Norges fineste by Så er bare å si fra om du vil se åssen dette ser ut i bilen min Hehe!! Veldig bra Har du kjøpt bilen din på Brages? Du skal ikke se bort ifra at e kanskje tar kontakt, slik at vi kan studere litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Handlet ikke der nei... Bare å ta kontakt. Bare hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aafk Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Handlet ikke der nei... Bare å ta kontakt. Bare hyggelig det Glimrende Sender deg en mail da jeg en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Den er god. Skal du ha på noe spennende av sommerfelger, eller har du allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F 11 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hei. Jeg hadde en Ipod 2. gen. 2004/05 tror jeg Denne fungerte fint da jeg har klargjort for Ipod med kabel. Ipod ble stjålet, og jeg kjøpte en ny 2009, og denne støttes selvfølgelig ikke... Husker det stod noe i manualen (ble også stjålet) om at det var kun relativt eldre generasjoner av Ipod som fungerte. Noen som vet noe mer? Evt noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akrovik Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Ja, GS og KOED selger ettermonteringskit som må kodes i etterkant hos BMW. Se på nettisdene deres for priser og informasjon I følge KOED, så trengs det ikke koding med dette settet, noen som har prøvd ? Audio AUX-Connector www8634 NOK 466,00 / NOK 582,501 Kjøp stk. Installation af dette kit forudsætter at du i forvejen har følgende krav opfyldt: - Biler fra og med 9/2002 - SA 609 Navigation med monitor eller - SA 601 TV-funktion eller - SA 602 Onboard monitor / TV Er du i tvivl kan du kontakte os med dit stelnummer, så vil vi hjælpe dig med at undersøge hvad der sidder i netop din bil. Med denne audio indgang kan du sende analoge lydsignaler fra din mp3, MD, CD eller walkman. Ind i dit originale lydsystem. Indgangen er et lille 3,5mm jack stik. Sættet skal IKKE kodes efter montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Vil altså en iPhone fungere med kabelen som fulgte telefonen, men man må betale 525,- hos Koed for å få en kabel der man kan styre via iDrive (ser ut som om man kobler til både USB og aux på kabelen)? Er det mulig å kjøpe denne kabelen rimeligere noen andre steder eller er dette en "BMW-only" del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBW Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Heisann! Lykkelig ny eier av en 2008 E61 530XDAT:) Etter 13 år i Mercedes og lykkelig uvitende om hva ekte kjøreglede er, får jeg nå abstinenser dersom jeg ikke får kjørt BMW'n en dag...hehe! Uansett... Jeg har navi pro, bluetooth og aux inngang BAK på konsollen. Nederst i midtkonsollen har jeg også, som noen andre nevnte, et deksel som dekker et lite hull. Er det noen som vet om det er en grei jobb å ettermontere AUX/USB her? Så ikke at dette ble besvart lenger oppe i tråden. Har en drøm om å kunne koble iphonen her og spille spotify. Pr nå må jeg koble til via aux bak og tlf ligger og slenger. Funker, men lite praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå