Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Deilig med en oppgradering av forumet! Gleder meg til og se det helt ferdig. :D

Hva for noen endringer vil bli gjort? :)

+1! :D

Men må innrømme at det var trist at bimmers var borte de siste 2 dagene! :o

Skrevet

Enig at det ser bra ut foreløpig, men må si jeg savner det gamle litt også. Dette ser mer ut som alle andre forumer, det gamle var liksom helt eget følte jeg da. Men det blir vel bedre når det er helt ferdig. Likte godt siste innlegg på forsiden på det gamle utseendet og nyhetene :) Selv om jeg tror dette blir ryddigere og bedre når det er ferdig :D

Skrevet

Fikk høre at det bare er forumet som kom opp nå, det er vist mere på lager! Skal jo ikke mange hjerneceller til for og forstå at gutta krutt ikke er ferdige enda! :applause:

Skrevet

Ja, dette blir spennende :) Skal ærlig innrømme jeg liker den forrige versjonen mye bedre, og det sier jeg ikke bare nettopp fordi det har vært oppdatering. Det ligger nok i kortene at de forumene jeg vanker mest på har nettopp den versjonen. Så kanskje dere endelig blir kvitt meg nå :lol: Men dette var jo ikke så alt for galt da, men krever som alltid endel tilvenning. Bra det ikke ble så vimsete (parden me) som Bilforumet.no. Bare forumløsningen der er til å vri seg i søvne av, og er ene å alene en grunn til at jeg så godt som har trukket meg tilbake derfra. Hilsen en som ennå bruker Windows XP, kjører E30 og hater overfancy løsninger.. :lol:

Det vil vel ikke være en knapp for oss som vil bruke den gamle modellen tro... ? :mrgreen:

Skrevet
Hvor er "Mine innlegg" knappen?

Den var her for litt siden :P

Men blir nok bra det her :)

Husk at det er mye jobb, og ikke minst at det tar tid med slik forum oppdatering. :)

Hvor mye data ligger det ikke i databasene fra det gamle forumet som må være med osv? :P

viewtopic.php?f=9&t=142260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...