Gunnar Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 De fleste har sikkert merket at sidene har vært nede siden lunsjtider i går. Beklager at det ikke ble varslet på forhånd, men jeg har ikke så mye ledig tid om dagen, og har knapt vært innom på et par måneder. Men i går passet det fint med noen timers jobb, så jeg fant ut at jeg bare hoppet i det og fikk gang på oppgraderingen. Den har vært sårt etterlengtet lenge. Snakker da om forumsoftwaren. Både sikkerhetsmessig og funksjonsmessig har det vært helt nødvendig. Vi kjørte på en gammel og usikker versjon. Det er ingen tvil om at bimmers hovedsaklig er et forum - og alltid har vært det, så forumet fikk hovedprioritet denne gangen. Sidene rundt tar jeg etterhvert som jeg får litt tid til å jobbe med det. Hele forumet er nå konvertert, etter at noen stakkars servere har jobbet knallhardt siden i går. Dere skriver for mye... Foreløpig så ser det meste bra ut det lille jeg har fått sett over. Små detaljer som er "feil" tar jeg meg av etterhvert - men ser dere store ting som er feil så håper jeg dere sier fra. Enten det er at dere har rettigheter dere ikke skal eller andre ting. Funksjoner som ikke er i drift enda: - Søkefunksjonen. Databasen må rebuildes - tar LANG tid. - Bildeopplasting. Må gjøre en liten jobb her før den kan aktiveres igjen. De største endringene fremover blir: - Forumsoftwaren tillater nå sårt etterlengtede underkategorier. Dvs. at vi kan dele opp f.eks. Kjøp & Salg litt mer. - Det er nå rapporter-knapper på alle innlegg, slik at dere kan få rapportert innlegg dere mener bryter med reglene her inne. Moderatorer/admins får da disse opp i et eget grensesnitt hvor det blir vurdert hva som gjøres. Ellers håper jeg dere finner dere til rette selv om ting ser litt annerledes ut for øyeblikket. Menyer og andre sider kommer altså på plass etterhvert. Jeg har aldri tid nok til å gjøre alt i et strekk, så vurderingen min denne gangen ble at det får heller bli stegvis, for nå MÅTTE noe gjøres. Jeg krysser også fingrene for at forumet ikke blir tregere av oppgraderingen, men ekstra funksjonalitet krever ofte mer ressurser... blir det er problem får vi se hva vi må gjøre. Takk for tålmodigheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Synes du har gjort en super jobb her Gunnar... Ser meget bra ut, selv om jeg sliter litt "med å finne frem" enda.. Men vi finner vel ut av dette også tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Håper dere endrer bildestørrelsen, slik som den "gamle bimmers var".. Mange av bildene i prosjekt forumet er veldig store (kanskje det gjelder bare meg?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Ser meget bra ut Gunnar, ikke lett å få tiden til å strekke til alt man vil og ønsker med en gang, så ta den tiden du har til hjelp. Du og dine gjør en kjempe jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 All respekt til deg Gunnar! Dette ser veldig bra ut og jeg gleder meg til det er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Du/dykk gjer en kjempe jobb her på forumet! Skal ikkje bli overraska om det er det mest aktive bil forumet i landet så er ikkje lett å holde styr på!! Kjempe bra forum, blir nokk fort vandt til det "nye" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 godt det kom en oppdatering. jeg syntes sidene er treige enda, men er bedre enn før , heldigvis. Stå på, takk for ett kjempe Bmw forum. edit: hvorfor får jeg beskjed om at profilbildet mitt ikke er tillat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Liker at vedlagte bilder vises i et større format! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2010 Ser at noen syns ting er rotete. Igjen, nå er forumet helt standard "ut av boksen". I standardutgave så det gamle forumet rimelig likt ut som dette, altså før det ble moddet for å passe inn i resten av bimmers-sidene. Det vil bli gjort med dette og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Helt topp Gunnar. er det en funksjon som heter "hurtig svar" ? det er en konge funksjon. har den på fmcn.no og er kjekk å ha syntes eg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Ser at noen syns ting er rotete. Igjen, nå er forumet helt standard "ut av boksen". I standardutgave så det gamle forumet rimelig likt ut som dette, altså før det ble moddet for å passe inn i resten av bimmers-sidene. Det vil bli gjort med dette og. Da kom jeg i bukt med bekymringene mine. Dette var en gledesnyhet. Stå på og rop gjerne ut om noe må bistås.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 ...edit: hvorfor får jeg beskjed om at profilbildet mitt ikke er tillat? Var vel generelt at avatarbilder ikke var tillatt.. Men ser det funker nå Begynner å bli bra det her Sett mange nye fine funksjoner allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2010 Var vel generelt at avatarbilder ikke var tillatt..Men ser det funker nå Begynner å bli bra det her Sett mange nye fine funksjoner allerede Stemmer. Standardoppsettet var uten avatarer. Fikk aktivert det, og ser at det ser ut som avatarene våre har kommet med i overføringen. Jeg kunne jo beholdt forumet stengt og gjort alt oppsett før dere fikk komme inn igjen, men fant ut at det var like greit å ta ting underveis. Det er lettere å se hva som mangler når man får brukt ting slik vi normalt gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Ser bra ut dette her. Eneste jeg savner er at jeg ser at bosted i landet er borte fra profilene til folk til venstre i innlegg. Men regner/håper at det kommer tilbake..? Litt greit å se hvor i landet de forskellige oppholder seg men ellers så ser dette helt toppers ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 Syns også alt ble meget rotete, og håper du skal ha en slags "fremside" slik som sist sånn at man får oversikten? Men ser du sier du skal tilpasse forskjelligt så da ordner det seg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå