S.Hafsmo Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 hvordan kan man få byttet e-post adressen som bimmers kontoen er knyttet til?sitter og prøver å konvertere fra hotmail til gmail, og da er det en hel del sider som må oppdateres. *hosthark*
Dr_S Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 hvordan kan man få byttet e-post adressen som bimmers kontoen er knyttet til?sitter og prøver å konvertere fra hotmail til gmail, og da er det en hel del sider som må oppdateres. *hosthark* Hvis du leter litt, så finner du Brukerkontrollpanel--> Profil--> Registreringsdetaljer
S.Hafsmo Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Nei fader, hvordan klarte jeg å overse den da.. Takk skal du ha!
EirikL Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Er det bare på min maskin klokka er to timer for sein? Det kan være litt forvirrende til tider...
Gunnar Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Sjekk innstillingene dine på "Brukerkontrollpanel". Jeg skulle egentlig ønske jeg kunne overkjøre tidsinnstillingene, siden de aller fleste sitter på GMT+1 sommertid her nå... men ser ikke ut som jeg kan det.
EirikL Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Aha, takk for den. Da blir det orden i sysakene.
Zibiri Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 GMT +1, sommertid. Disse er på men klokka er en time for treg.
Deep Dish Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 GMT +1, sommertid. Disse er på men klokka er en time for treg. Samme her, så jeg har satt innstillingen på UTS + 2 timer... Da viser forumsklokka rett tid.!
Gunnar Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 Hmm, tok et oppgjør med datogreiene nå, så nå har nok dere som har "fiksa" det fått det feil igjen, men nå SKAL det stemme med UTC+1 og sommertid. Tror vi prøver å følge resten av verden på det systemet her...
Larsinnj Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 En ting som hadde vært knall. Sidetallene står slik nå: 1,2,3...444,445,446. Right. Hvis man har en link eller noe som man vet er på side 245 f.eks, er det fryktelig tungvindt å finne fram dit igjen. Hvis det går an å få til slik at man kan skrive inn sidetallet man vil til, hadde det vært mye lettere.
S.Hafsmo Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 trykk på "gå til side" til venstre for "forrige"
Trollet_ Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Har ikke den fjerneste anelse om det er helt rette tråden og komme med forslag, men spør likevel... Er innlegget upassende eller feilplassert for admin flytte til riktig plass som jeg ikke fant vha søkefunksjonen, eller slette det Har funnet en del bra DIY-tråder under "Teknisk". Hadde det vært mulighet for og få en litt mer oversiktlig plass for og samle og legge ut tråder der man kun legger ut oversiktlige konkrete tråder som f.eks: "DIY: Arbeid som utføres, Bilmodell", eks: "DIY: Slik lufter du bremsene, e39". Dette vil gjøre det mye enklere og finne svar på det man lurer på, så slipper man og søke seg ihjel... bare et forslag, tror dette vil redusere antall "hvor sitter bensinfilteret på e39?", eller "hvordan lufter man bremsene?" -tråder under Teknisk, tråder det finnes alt for mye av. eksempler på DIY-tråder som kan flyttes til mer egnet plass: viewtopic.php?f=1&t=107680 viewtopic.php?f=1&t=124217 viewtopic.php?f=1&t=124909 viewtopic.php?f=1&t=150311&hilit=DIY viewtopic.php?f=1&t=151554&hilit=DIY viewtopic.php?f=1&t=151243&hilit=DIY viewtopic.php?f=1&t=13088&hilit=DIY viewtopic.php?f=1&t=138596&hilit=DIY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå