SteffenM2 Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Dette kunne du virkelig ikke spørt om i den andre tråden?
bruno91 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 antispinn xD har ikke det da. kunne spurt om det men tenkte ikke på det xD
bruno91 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 jaja men for å holde sladden en stund
bergeee Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 ja da må du jo holde svingen og gi gass en stund da? er ikke så vansklig. bare og prøve seg litt fram:)
SteffenM2 Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Haha.. Ser du kjører en 318, da får du sladde nå mens du kan, for til sommern kommer du ikke til og klare det veldig bra.. Det du kan gjøre, er og på google video eller youtube, så søker du på "Drift Bible" det er av en japansk D1 sjofør som har lagd en guide til drifting. Der får du vite en del gode teknikker. Nå på snø føre er det jo virkelig ikke vanskelig og sladde.. Kom deg inn i en sving, pass på at det er klart (....), gass den ut i sladd, kontra styr, og gass og sving til du kommer deg utav svingen.. Er jo ikke rakett forsking.. Dette funker da DÅRLIG på tørrasfalt med 318, men på snø bør det gå! Hvis ikke, så bare straff clutchen din! EDIT: Forresten, jeg ville vært litt flau nå, mdt. at du får sladdetips av en 17åring.
Deep Dish Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Ikke gi gass hele tiden, da snurrer du temmelig raskt, men pumpe på gassen.. Dette må du bare ut å øve på, umulig å gi en oppskrift som du leser og vips så er du verdensmester.!
Armanic Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Clutch den ut, sjekk hvor bredt du kan dra bilen før du mister kontrollen og den snurrer. Hold den der, hold jevn gass hjula må alltid spinne ellers vil hjula ta tak og rette opp bilen. Forresten, du lærte ikke å sykle ved å spørre på et forum ? Du var vell ute å prøvde? : )
bruno91 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 sladder ganske bra men lurte bare på om noen hadde no tips om teknikker osv for å bli enda bedre til og sladde nå justerer jeg bare med gass og ratt ps skal inn med en 1,8is turbo til sommern
Yngvejos Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 sladder ganske bra men lurte bare på om noen hadde no tips om teknikker osv for å bli enda bedre til og sladde nå justerer jeg bare med gass og ratt ps skal inn med en 1,8is turbo til sommern Høyere fart = lengre sladd.
Driv3r Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 sladder ganske bra men lurte bare på om noen hadde no tips om teknikker osv for å bli enda bedre til og sladde nå justerer jeg bare med gass og ratt ps skal inn med en 1,8is turbo til sommern Høyere fart = lengre sladd. Ikkje på offentligvei takk Eg vart måkt ned av ein kar som kom sidelengs i 100+ i ein sving, ikkje nåke å anbefale å møte
SteffenM2 Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Her snakker vi jo selfølgelig om banekjøring, hva i all verden trodde du? Nei da du, ingen her oppfordrer til sladding på offentlig vei..
bruno91 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 er keen på å ta lisens vil ha no tips om no tech bare:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå