Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Haha..

Ser du kjører en 318, da får du sladde nå mens du kan, for til sommern kommer du ikke til og klare det veldig bra..

Det du kan gjøre, er og på google video eller youtube, så søker du på "Drift Bible" det er av en japansk D1 sjofør som har lagd en guide til drifting. Der får du vite en del gode teknikker.

Nå på snø føre er det jo virkelig ikke vanskelig og sladde.. Kom deg inn i en sving, pass på at det er klart (....), gass den ut i sladd, kontra styr, og gass og sving til du kommer deg utav svingen.. Er jo ikke rakett forsking..

Dette funker da DÅRLIG på tørrasfalt med 318, men på snø bør det gå! Hvis ikke, så bare straff clutchen din!

EDIT:

Forresten, jeg ville vært litt flau nå, mdt. at du får sladdetips av en 17åring. :mrgreen:

Skrevet

Ikke gi gass hele tiden, da snurrer du temmelig raskt, men pumpe på gassen..

Dette må du bare ut å øve på, umulig å gi en oppskrift som du leser og vips så er du verdensmester.!

Skrevet

Clutch den ut, sjekk hvor bredt du kan dra bilen før du mister kontrollen og den snurrer. Hold den der, hold jevn gass hjula må alltid spinne ellers vil hjula ta tak og rette opp bilen.

Forresten, du lærte ikke å sykle ved å spørre på et forum ? Du var vell ute å prøvde? : )

Skrevet

sladder ganske bra men lurte bare på om noen hadde no tips om teknikker osv for å bli enda bedre til og sladde nå justerer jeg bare med gass og ratt ps skal inn med en 1,8is turbo til sommern

Skrevet
sladder ganske bra men lurte bare på om noen hadde no tips om teknikker osv for å bli enda bedre til og sladde nå justerer jeg bare med gass og ratt ps skal inn med en 1,8is turbo til sommern

Høyere fart = lengre sladd. ;)

Skrevet

Høyere fart = lengre sladd. ;)

Ikkje på offentligvei takk :P Eg vart måkt ned av ein kar som kom sidelengs i 100+ i ein sving, ikkje nåke å anbefale å møte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...