SteffenM2 Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Fjern lyktesenkerne, og du har en tilnærmet perfekt E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 her var det mange kule bilder Savner denne nå kjenner jeg...hehe Men godt å se at du tar god vare på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Hehe, ja det skjønner jeg godt Du kommer vel sørover på noe treff utover sommeren vil jeg tro? Så da får du nok se den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 27, 2010 Share Skrevet Januar 27, 2010 Hva blir du å gjøre med øyelokkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2010 Får se på det utover våren, har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Når jeg ser dette så er det ikke rart jeg får lyst å gå fra sedan til coupe. Herregud for en gjennomført nydelig bil. Dæven !Ingenting å si på den bilen der. Grattis så mye med ny bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hehe, ja det skjønner jeg godt Du kommer vel sørover på noe treff utover sommeren vil jeg tro? Så da får du nok se den igjen Må vel prøve å komme meg på noen treff denne sommeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Meget flott coupe det der:) Men du må fjerne klistremerkene og bytte til BMW navkopper + orginale frontlykter og tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Denne er jo helt syk! Ville ikke forandret på noe som helst eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Hmm.. ja du MÅ bare gjøre ditten og datten... Nei denne var virkelig flott ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Lyktene skal nok ikke byttes ut nei, men bmw navkopper kommer nok på, og streameren i frontruta forsvinner muligens i løpet av våren : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Syns streameren i ruta var tøff jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Meget pen denne! Som forbedringsforslag vil jeg nevne å fjerne lyktesenkerene, den ser litt "trøtt" ut nå +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Tøff bil! Ikke helt sansen for todelt lakk, men men..ser litt ut som cab i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 rå bil da:) var vel ikkje heilt perfekt på tilpassingen av frontspoiler? ved hjulbuen. ? eller er det bare meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå