awt Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg var i Amsterdam nå i helgen og så på Clarkson & Co. http://live.topgear.com/ Dessverre ikke så veldig bra bilder, da jeg satt et lite stykke oppi salen. Det var også en bilutstilling i forbindelse med showet, noe jeg ikke visste på forhånd, så fikk litt liten tid der desverre. Skjedde endel mer på selve showet enn det jeg tok bilder av, men her er ihvertfall noe. Ferrari 458 Italia Aston Martin V12 Vantage(?) Heynsdyk/Heijnsdijk En av to SLR Moss på plassen SLS AMG Originalen Noble: S63 AMG CL63 AMG Åpnings-"nummeret", en Transit ...som det kommer en gocart-sak utav Jeremy Clarkson og Richard Hammond kommer på scenen Noe stuntgreier Minibil-løp: Cool wall, publikum holdt opp fargede ark for å stemme Nye Jaguar XJ Bowling, stod noen kjegler i andre enden av scenen Inni her er det fire(!) motorsykler Et par-tre hverdagsbiler ankommer scenen Eneste formen for fotball jeg liker The Stig! Kjøpte gull-billetter, så fikk tilgang bak scenen for å se på bilene som ble brukt i showet, men det var dessverre mye folk her så ble vanskelig med bilder Et par til fra utsillingen Enda en XJ ...og til slutt bilen som kjørte oss fra hotellet og til flyplassen på søndagen, S-klasse, type lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Det virker som en spennende opplevelse! Frister og gjøre noe slik selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Her var det mye lekkert å se. Det hadde vært skikkelig morsomt å se et slikt show en gang. Er dette noe de gjør ofte eller var det en engangsforetredelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Gøy med leserbreva dine awt! Dette er årlig? Vanskelig å skaffe biletter? De gutta må oppleves live en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Lurer på hvor mange millioner av kroner det var på det showet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Det virker som en spennende opplevelse! Frister og gjøre noe slik selv Anbefales, er bare å hoppe i det. Her var det mye lekkert å se. Det hadde vært skikkelig morsomt å se et slikt show en gang. Er dette noe de gjør ofte eller var det en engangsforetredelse? De hadde en turnè i 2008 eller rundt der engang med show i England og Australia mener jeg. Denne runden som er nå er ferdig i Europa, men de skal ha show i Sør-afrika, Australia og Asia og slikt, mer info på http://live.topgear.com/ Gøy med leserbreva dine awt! Dette er årlig? Vanskelig å skaffe biletter? De gutta må oppleves live en gang Takk. Dette var første gang de var i Nederland, vet ikke om de skal ha flere show der, men blir sikkert show andre steder i Europa hvis ikke. Billettene var ganske lette og få tak i, tror det var billetter tilgjengelig nesten helt til opplegget startet, var ikke dyrt heller, ca 500,- for dyreste billett som inkluderte "backstage"-turen og et glass med alkohyler. Lurer på hvor mange millioner av kroner det var på det showet Ja, det var nok ikke få, 2stk Veyroner, nærmere ti Aston Martiner, en god del Ferrarier, Lamboer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 spyker er en utrolig stygg bil må jeg si :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 ååå dette så veldig gøy ut med showet! Top Gear kan det med bil og humor Gud så mange pene biler! skulle ønske jeg var der! takk for at du delte bildene med oss *se gjennom en gang til* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå