BmwE92 Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Ble stoppet idag av Statens vegvesen,og måtte fjernet solfilmen på stedet. Hvor mye får man i bot for å ha sotet Fremre sideruter?
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 faktisk ikke hørt folk som har fått bot for det. bare måtte fjerne der og da eller få visning på bilen.
bmwkizn Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Tror nok det er det som er det vanlige. Rive av på stedet, eller mangellapp.
BmwE92 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Skrevet Januar 25, 2010 Statens vegvesen sendte rapport til politiet.Og så fikk politiet bestemme hva som kom til å skje videre. Så rekner med at det blir et forenklet forelegg.?
Østgaard Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Her blir folk tatt for soting hele tiden. Får ofte bot også. Tror det er 1000kr pr. rute.(uten å vere helt sikker) Statens vegevesen annmelder deg for å kjøre med sota ruter. Så da får du kansje ikke vite det med en gang.
Mr.Silver Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Aldri hørt om bot for å ha sotede vinduer.. Kjøreforbud inntil filmen er fjernet eller mangellapp er det jeg har hørt..
Østgaard Skrevet Januar 25, 2010 Skrevet Januar 25, 2010 Aldri hørt om bot for å ha sotede vinduer.. Kjøreforbud inntil filmen er fjernet eller mangellapp er det jeg har hørt.. For å sote side rutene fremme? Det er vertfall helt normalt her omkring
Larsinnj Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 Når jeg var sjåfør til en kamerat ble vi stoppet for soting fram. Vi fikk beskjed om at hvis det ikke var avrevet innen neste helg ble det visning på biltilsynet. At vi ikke måtte gjøre det på stedet tror jeg er for at vi hadde egentlig ikke noe å hjelpe oss med, da sotfilm som kjent sitter godt fast.
codex Skrevet Januar 26, 2010 Skrevet Januar 26, 2010 høres ut som de ikke er helt nazi på det da heldigvis Vurderer og tone ned mine fremruter likt som bak
Dr_S Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 Kjør på med en lys solfilm så er de ikke så hissige...solfilm ala kølsvart gruve er ikke populært..
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 mine er svarte som køl. men jeg ville ha likt forran og bak. er det forskjellig farge syns jeg bare det ser dumt ut.
Morty999 Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 har helt svart rundt jeg og.. men har aldri blitt stoppa for det. men skal fjerne all soting. er SØPPEL å kjøre med om kvelden, ser jo ikke en dritt når man ser i speilene heller...
flobben Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 vet om en som har 5% soting rundt om og 40% på frontruta, ett under at den bilen ikke har blitt stoppet. Men det ser i allefall veldig kult ut da
Elliott Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 har 45% bake og framme, har snakket med politiet flere ganger uten noe reaksjon på sotingen. Flaks kanskje?
Gman Skrevet Januar 27, 2010 Skrevet Januar 27, 2010 har helt svart rundt jeg og.. men har aldri blitt stoppa for det. men skal fjerne all soting. er SØPPEL å kjøre med om kvelden, ser jo ikke en dritt når man ser i speilene heller... +100!!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå