Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  bmw_740_e38 skrev:
En E61 mindre = Mer morro å eie en, må se det positive i det.

Jeg tenker høyere forsikringpremie.

Skrevet

Det var meg. Bekager at det slo jævli feil ut! Det var Krekar som skulle dø... Da det ikke gikk bra måtte vi brenne opp BMW'n da det lå en del dokumenter som kunne spores til saken der.

Skrevet
  Springsteen skrev:
Og vips, så var politiet på vei til 316 på Rena(?) :lol:

Der finner de meg hvertfall ikke. Skjuler meg i utlandet! :!::wink:

Skrevet
  316 skrev:
Det var meg. Bekager at det slo jævli feil ut! Det var Krekar som skulle dø... Da det ikke gikk bra måtte vi brenne opp BMW'n da det lå en del dokumenter som kunne spores til saken der.

Hvorfor tok du en BMW?

Skrevet

Haha, bra 316! Neste gang treffer du;) Nei fy faen for en "#¤#((")#¤!!!!! det Kreket er. Han skulle blitt tatt med på en flytur i et gammelt russisk fly, fra 2.ww - Sluppet over stillehavet, sammen med flyet.. Spør du meg.. Synd det ikke er noen viktige personer som er enige med oss her! Better luck next time, 316 :D

Skrevet

Haha :P snart ser vi vell en artikkel på dagbladet eller no.. "Bmw samfunn planla krekar drap"

De var jo helt på den facebook gruppa :P hahaha.. så jeg lo

Skrevet
  316 skrev:

Hehe! :lol: greit å kødde sånn med det men noen kan jo misforstå, var mange som kødda på div forum om at de hadde kræsja fly i Word Trade Senter! Noen timer senere så sto FBI på døra med skapskytterteam og det hele, jeg hadde nok ikke vært så høy i hatten da :roll: Men nå er det jo stor forskjell på Norge og USA da :)

325icab_88 skrev:
Ofrer fint en(eller fler) splitter ny BMW for å få knerta den kødden der! :D

Det kan du vel ikke mene, er virkelig Krekar verd en E61? For meg så er han ikke verd det man setter seg på dassen for å få ut når man ikke skal tisse, engang :!: Altså! hos meg så stiller Krekar på samme linje som Toyota Prius, politikere, polakker som stjeler tåkelyktene mine, miljøvernere, asylsøkere som voldtar Norske jenter og MB eiere som tror de har verdens beste bil, ikke verd en dritt :x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...