Ad|oS Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Foreslå i tråden om vårtreffet i Agder at vi kanskje kunne ha et pussetreff før den tiden slik at folk er forberedt med ren og blank bil før sommerfelgene kommer på. Er det noe interesse for dette? Har MYE utstyr selv etterhvert så kan stille med mye av dette slik at folk kan teste og bruke, mot et vederlag, og så kan vi kjøre demo av ulike ting om det er ønskelig. Mulig at Sondre også kan være med som "instruktør", og så har jeg litt andre bekjentskap med mye kompetanse som kan være med. Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Er med jeg, om det passer med jobb/jenteungetid etc... Bilen min trenger en skikkelig gnikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Jeg er med. Blir det i februar, mars, april? Henter ny bil neste uke som må klargjøres før sommerskoa kommer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rynne Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hadde vel vært greit å ha det så sent som mulig, men før det vårtreffet. Greit at bilen ser bra ut til da Og drøyer vi så lenge som mulig er det større sannsynlighet for at det verste saltet har forsvunnet fra veiene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 BMWen kunne trenge en skikkelig lakk "overhaling" nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 du halvard ? fikk du tatt noen greie bilder av 540en når du holdt på med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Ikke sånne skikkelige bilder, men tok mye arbeidsbilder underveis i arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå