Lapin Kulta Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Jævlig fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 hehe det var da voldsomt da Akkurat fått nytt kamera så er ikke veldig kjent med det enda. Men hvis du mente det så takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 LIte bilde av anlegget baki og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 har bestemt meg for og ga for ess kompressor kit TS2 8PSI Supercharger System Lysholm Twin Screw Driver og sparer opp penger nu blir muligens 15 februar men er redd jeg ma vente til 15 mars. Uansett gleder jeg meg sykt kommer til og bli veldig bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Gøy! 250hk drar jo helt greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Gøy! 250hk drar jo helt greit det Jepp gleder meg som et barn til det! F[r se til mandagen hvor mye jeg faar utbetalt kansje jeg slipper og vente til mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Mye må man ut med for sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 ca. 41000kr + frakt fra ess. kitet inneholder : System components: -Custom ESS Spec Lysholm 1.6L Twin Screw supercharger unit. -High strength, dual-layer cast aluminum alloy ESS intake manifold with integrated high capacity Laminova based liquid intercooling system. -Uni-belt SC drive system with additional OEM quality idler pulleys. -Throttle body style butterfly bypass system for superior fuel economy during cruising and optimal throttle response under all conditions. -Perfectly optimized, dyno tweaked MS42 ECU software. -CNC hard anodized brackets and hardware. -Cast aluminium SC intake system with crankcase fume reduction system designed for boost. -High temperature, custom made silicone hoses with clamps -Detailed, step-by-step installation manual -Heavy-Duty drive belt. -All required installation hardware included -2yr./unlimited mileage warranty. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Bestiller du fra utlandet da eller? ESS har jo avdeling her i Norge der de også monterer. Hvordan løser du det med motorstyring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2010 Monteringa vil jeg gjerne gjøre selv, men med motorstyring sender jeg den til ESS så omprogrammerer de. Regner med jeg bestiller på ess.no Lønningsposen ble desverre ikke stor nok denne måneden, skal jo betale regninger og ;D Så da blir det ikke handel før 15 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 Jaja i påvente av neste måned ble det bestilt noe annet småtteri. angeleyes ccfl ringer shortshift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 denne da i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2010 liker egentlig den der, men måtte da hvertfall lakke carbonen og krommen i bilens farge synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jaja liten oppdatering, har tatt en vask i motorrommet og montert ny girkule... og testa en matte fra gamle e36n, glei rett inn den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jada går treigt her om dagen, har handla inn skiltrammer fra fliid, bmwccn avd telemark. Ser bra ut de.. er vel snart tid for en ny runde med bilder og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå