Gå til innhold

E46 320I Coupe 2000 Bilder, s4

RobertN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Pene vinterfelger, men ikke lenge til sommerhjula kan settes på nå :wink:

Neida er sant har et sett fra gamle e36 som jeg tenkte jeg skulle prøve og presse på men, de er litt harde er 9.5" framme og 10.5" bak, så får prøve med en del valsing og se om det går...

Håper og sleppe unna nye sommerfelger i år, ta det neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

Skjer nå litt her om dagen da, bilen er inne til lakkering og litt karroseri arbeid

Er M3 skjermer foran og modda M3 skjermer bak, så gikk jeg også til innkjøp av clubsport vinge.

M-tech 2 foran og M3 kopi bak med kun dobbel utblås på venstre side.

Skal være ferdig til fredan så da blir det bra med bilder også ;) Gleder meg som en unge hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Her bygges det bil etter bredden på felga ja? Haha..I like! :D Det der blir jo helt sheriff når du får senka bilen litt(mye). Nice!

Edit: ..og HELT KONGE at du ikke valgte M3-eksos og i tillegg beholdte MT2 fronten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg rota meg inn her igjen ja, har faktisk senka bilen nå med H&R 55/30 men det blei på langt nær ikke nok så skal vel ha coilover isteden.

Veldig fornøyd med åssen breddinga blei spesielt overgangene til fangerne og dører, skal vel bestille speil men venter på koed skal få inn på lager gitt.

Så får bare takke for kommentarene og så skal jeg ta noen skikkelig bilder når jeg kommer hjem fra sjøen.'

Tar gjerne imot tips angående gode coilover kit, vil helst ikke ha noe dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...