eirik845 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 hvordan spiller den digital designer bass kasse i e46 din? har du ski pose.. hvilket dd element er brukt? trenger litt mere bass i e46 min skkønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 ikke skipose nei, skulle gjerne hatt det og fått litt mer trøkk inn. Speller ganske bra den bassern men er selfølgelig ganske tett fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Jaja bitte liten update, har fått satt på nye vinterfelger og skiltrammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Pene vinterfelger, men ikke lenge til sommerhjula kan settes på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Pene vinterfelger, men ikke lenge til sommerhjula kan settes på nå Neida er sant har et sett fra gamle e36 som jeg tenkte jeg skulle prøve og presse på men, de er litt harde er 9.5" framme og 10.5" bak, så får prøve med en del valsing og se om det går... Håper og sleppe unna nye sommerfelger i år, ta det neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Høres ut som en bra plan det Type felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Er Barracuda Voltec T6 Puresports er svarte så ikke helt det mest optimale på denna bilen men trur det kan bli litt tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Nye bilder, vaska litt felger polert. Testa en felg på bilen, må få valsa litt her. Fikk spyla bilen og, montert fangerere, skal av igjen og lakkeres på nytt i påska. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Hvordan går det her? Ble det bestilt ESS kit 15 mars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Nei blei ikke det gitt, klarer ikke helt og bestemme meg om dagen, har lurt pa muligens og handle kit med TUV fra tyskland og kansje godkjenne, saa da er andre ting blitt prioritert gitt,faar bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Skjer nå litt her om dagen da, bilen er inne til lakkering og litt karroseri arbeid Er M3 skjermer foran og modda M3 skjermer bak, så gikk jeg også til innkjøp av clubsport vinge. M-tech 2 foran og M3 kopi bak med kun dobbel utblås på venstre side. Skal være ferdig til fredan så da blir det bra med bilder også Gleder meg som en unge hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Blei veldig bra! Litt småmissunnelig på den breddinga. Clubsportspoileren er kul. Ikke mange som har den. Bare få på M3-speil (ekte) og masse senk så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Her bygges det bil etter bredden på felga ja? Haha..I like! Det der blir jo helt sheriff når du får senka bilen litt(mye). Nice! Edit: ..og HELT KONGE at du ikke valgte M3-eksos og i tillegg beholdte MT2 fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Da fikk jeg rota meg inn her igjen ja, har faktisk senka bilen nå med H&R 55/30 men det blei på langt nær ikke nok så skal vel ha coilover isteden. Veldig fornøyd med åssen breddinga blei spesielt overgangene til fangerne og dører, skal vel bestille speil men venter på koed skal få inn på lager gitt. Så får bare takke for kommentarene og så skal jeg ta noen skikkelig bilder når jeg kommer hjem fra sjøen.' Tar gjerne imot tips angående gode coilover kit, vil helst ikke ha noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå