Jås Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jævlig surt ja.. Oppretteren har bestilt ny front allerede så prosessen er igang Venter på at alle delene skal komme på lager hos oppretter så begynner reperasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 Å bli offer for andres idioti er det sureste som kan skje. Jeg håper det ordner seg med ny front på bilen.Helt off topic: Hvis du bor i Åmot, er du kanskje nabo med Vikersundbakken? Vet du om de har begynt å grave der oppe? Driver å frakter opp maskiner ihvertfall..skjer nok noe denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 Da var nye felger på plass 9,5x19 Tsw Catalunya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 da var felgene prøvemontert.. var som jeg fryktet litt for store så må valse litt for å bruke de problemfritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Ja hva tror folket? Må ha noe stivere dempere for at det ikke skal subbe så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Whoa, deg har jeg sett på tv! Bilen ser fin ut den, men det må da subbe noe infernalsk med nyhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 hehe du er ikke aleine Subber endel bak, men ingenting foran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 Alltid likt de felgene der. Kom virkelig til sin rett i 19 tom 9,5 rundt om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2010 Har vært drømmefelgene mine i mange år Ser helt rått ut i 19" men må jobbe mer med stivheten til bilen for å forhindre subbing... 9,5 hele veien ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 skal selge bilen nå, blir for dyr å eie siden jeg fikk 30% bonustap etter den idiotiske ulykken.. Så har lagt den ut på finn for 110 000,- men det er bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Er fanger`n fiksa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Alt er fiksa ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 alt er fikset, har byttet frontlykter og blinklys, ///Naitsirk byttet klosser bak nå nylig og strammet håndbrekket, skal bytte klosser foran, følere til klossene og skal bytte baklampene før salg.. Prisen er 90 000,- nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå