Toms Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Vurderer å freshe opp E39 Touringen min til våren. I den forbindelse lurer jeg på hva dere synes gjør seg best. Kom gjerne med bilder av div. typer! Alle forslag og innspill mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Jeg har planer om å prøve Rieger sin til våren. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/4797.jpg Ifølge enkelte andre, da jeg spurte om den ville funke uten ekstra sideskjørt og greier, fikk jeg vite, i hvert fall via vitnesbyrd, at den er fin og diskret i forhold til en del annen styling som krever mer i tillegg. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 Se der ja! Fikk du pris på den Rieger leppen hos GS? Finner noe andre på KOED og Gs: Det er nok denne Aerodynamic fronten jeg finner mest interessant av de jeg finner der. Denne er jeg mere usikker på. Vanskelig og se når den ikke står på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Jeg har en liggende som jeg kjøpte billig brukt, så det blir et slags lavbudsjettsprosjekt. Den er for øyeblikket limt fast på en originalfanger, og jeg må få den av den først, før jeg kan pusse den ned og få den lakkert. Prisen hos GS er et sted mellom 2.500 og 3.000, så vidt jeg husker. Du finner den forøvrig under Styling på GS-sidene. Det nederste bildet ligner forøvrig veldig på den jeg nevnte, hvis du ser litt på gapet og de to avstiverne. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Eg har aerodynamic leppa. Enkel å montere, og ser bra ut ! Og da har man ikkje det samme som "alle andre", m5-leppa. min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Jeg har Rieger leppa på touringen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Tøft! Det så jo meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Se der, ja. Nå har jeg i hvert fall ingen betenkeligheter med å få ferdig den jeg har liggende og shine bilen til våren ... LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Min gamle 528 med samme front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hva heter de felgene du har på der? Kjenner jeg ble litt nostalgisk og minnes mine 17" Azev A som jeg hadde tidlig på 90-tallet og som Pedi overtok etter mye press Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hehe, ja Azev A var veldig inn i go gamle dager Dette er RH X-Rad felger, også ganske "old school". Liker dem veldig godt på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Old school men ser jo fortsatt utrolig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hadde rieger leppe på min.Den blei veldig lav framme.Lett og subbe med.Enda sef. med at leppa sprakk da eg hadde bilen på verstad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Hadde du senka bilen da, eller var den i orignalhøyde? LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Har en komplett Alpina fanger hvis du er interessert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå