Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:applause::applause::applause::applause::applause::applause:

*Pssst, den trenger litt mere senk* 8)

Fikk litt lyst på coilovers nå når Erlend monterte på sin, men jeg kjører fortsatt på såpass mye drittveier at jeg foretrekker den sånn som den er, foreløpig hvertfall. Er jo tross alt en bruksbil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft, er vel ikke lenge for den blir justert tenker jeg ;) Hvis du kjører SÅ dårlige veier inne i Halsa så bør du ta en traktor eller noe mer egnet i stedet :lol:

Men ja, ble snaaasnt bra altså. Gleder meg til å se den live! Felgene ser litt "små" ut merker jeg, men er noe trappekanten som lurer meg litt, og som kanskje gjør at senteret virker litt lite.. Blir vel samme på mine også sikkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer faktisk på om sentret er samme som på 18", noe som gjør at det blir litt mye ytterring i forhold til senter om du skjønner hva jeg mener. Er ikke helt sikker på dette, men synes kanskje det ser sånn ut :) Men uansett, trappekant er konge! :D

Bilen ser nok bedre ut "live" ja, fra litt avstand vel og merke :wink:

Vi treffes vel på Bud med bilene våre tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner.. Tanken slo meg egentlig, men kan jo være synsbedrag.. Jeg er jo ikke den som ser best..:lol: Trappekant er gromt ;)

Haha, hvor langt da? Bilen på Prærien og jeg oppe på hovedveien? :lol: Nå nei, er nok bra alt dette!

Jadda, det er absolutt planen! Har leid hytte sammen med FTE, Anders87, Torek og 316, så det ligger an til å bli en morsom helg..8) Må bare komme meg hjem å få ferdig E30`n nå så! Samt finne en kropp som kan ta med E91`n..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine kommentarer ang. selve felgene :)

Er forsåvidt enig i kommentarene ang. både senk, bakrutespoiler og speil, men i og med at dette er en bruksbil, og slettes ikke noen utstillingsbil, så vil den hvertfall beholde høyden en stund fremover. Bakrutespoiler og speil er det forrige eier som har montert, så de får bare bli der siden de allerede er montert. Vet hva originale speil koster, så da er det vel andre ting som jeg heller burde bruke penger på siden de som står der fungerer greit :wink:

Men dersom noen er så snille og har noen originale speil å selge meg billig, så kan det jo hende jeg tar meg bryet med å bytte dem :)

Fikk tatt noen bedre bilder på treffet i dag, så de dukker sikkert opp i løpet av morgendagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, innbiller meg at han allerede har solgt dem jeg, men det kan jeg alltids sjekke :)

Lite stemningsbilde fra Præriekolonien på NGK-treffet i går. 750iLa, "Hamann"-740`n, min skyss, og premiert "Pure orange" 327i :D

ywd4iciow381hv9dp285.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makalaust, hehe :wink:

Ble premie på dere også så jeg :applause:

Dumt treffet kræsja med så mange andre arrangement, Moldestuket i Sunndalen og GS-treff i Tr.heim bl.a. Men det var jo litt å se på likevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...