Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liker ting som er litt utenom det vanlige, så lenge det ser pent ut :)

Er i utgangspunktet en Hamann-kopi, men det skiller en god del fra originalen likevel. Spesielt det feltet som er opphøyd på midten på den originale leppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt en økt i verkstedet igjen, og resultatet ble sånn: (Ja, det er dårlig bildekvalitet og jeg har en "bug" på linsa :wink: )

al921cty7i56vb5iyqet.jpg

aa7l43vl3p1pazh0gf9q.jpg

Får ta noen bedre bilder når jeg kommer over et skikkelig kamera.

Mens jeg holdt på å knote med montering av leppa ble jeg obs på at intercooleren var full av dritt. Var ikke mulig å se gjennom kjøleribbene på den, så her har det vært tilnærmet null kjøling av luft. Demonterte den og vaska/blåste reint, så nå fungerer den sikkert en del bedre. Skulle vel helst hatt en ny, større cooler, men det er ikke førsteprioritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut :D Jeg vet det finnes 2 typer Hamann frontspoilere til e38. En som bygger lengre ned enn den andre.

http://www.bavauto.com/se1.asp?dept_id=352

Se der ja, det visste jeg faktisk ikke :) Sitter inne med mye nyttig info du :applause:

Den linken skal jeg ta vare på, i tilfelle jeg plutselig blir millionær :wink:

Er sikkert en kopi av den som bygger minst ned jeg har da. Broderen har antageligvis den laveste utgaven på sin Hamann-740, da den er vesentlig lavere enn min. Ser det spesielt på det feltet i midten.

bra det der, digger hamann leppene, har lyst på hamann frontleppe og takvinge til min!

Enig der. Holder stadig utkikk på eBay. Har lyst til å bytte ut den bakrutesenkeren min i Hamann sin utgave, men det er langt mellom dem, og til og med kopiene er dyre :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut :D Jeg vet det finnes 2 typer Hamann frontspoilere til e38. En som bygger lengre ned enn den andre.

http://www.bavauto.com/se1.asp?dept_id=352

Se der ja, det visste jeg faktisk ikke :) Sitter inne med mye nyttig info du :applause:

Den linken skal jeg ta vare på, i tilfelle jeg plutselig blir millionær :wink:

Er sikkert en kopi av den som bygger minst ned jeg har da. Broderen har antageligvis den laveste utgaven på sin Hamann-740, da den er vesentlig lavere enn min. Ser det spesielt på det feltet i midten.

bra det der, digger hamann leppene, har lyst på hamann frontleppe og takvinge til min!

Enig der. Holder stadig utkikk på eBay. Har lyst til å bytte ut den bakrutesenkeren min i Hamann sin utgave, men det er langt mellom dem, og til og med kopiene er dyre :evil:

fant en hamann kopi på en nettside til 1000kr, men klarte og rote bort den sida :( skal si fra om jeg klarer og leite den fram igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dem jeg handla frontleppa av, så jeg har sett denne ja. Men det var så usedvanlig trasig og dyrt å få den sendt til Norge at jeg endte opp med å betale mere for frakta (inkl. noe tolldritt) enn jeg gjorde for selve leppa #-o

De ønsket helst at jeg kom og hentet den i Sverige, eller på grensa :roll: Endte opp med å få den sendt til broderen sitt firma, da de ikke ville sende til privatpersoner :roll:

Har sendt mail til en i USA som hvertfall har laget sånne kopier tidliger, men har ikke fått svar ennå. Siste utvei blir Stylingexperten igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Hamann hekkskjørtet som jeg hadde på min bil av en selger på ebay (.de) son kaller seg for fly_bodykit. Han hadde alt av Hamann (kopi) styling til e38 tidligere. Ser at han bare har sideskjørt liggende for salg nå da. Jeg fikk faktisk tilsendt en Hamann bakrutespoiler først, men sendte den i retur for så å måtte vente i 2 uker til før jeg fikk d jeg egentlig skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Hamann hekkskjørtet som jeg hadde på min bil av en selger på ebay (.de) son kaller seg for fly_bodykit. Han hadde alt av Hamann (kopi) styling til e38 tidligere. Ser at han bare har sideskjørt liggende for salg nå da. Jeg fikk faktisk tilsendt en Hamann bakrutespoiler først, men sendte den i retur for så å måtte vente i 2 uker til før jeg fikk d jeg egentlig skulle ha.

Mener å huske at det er han du nevner her jeg har sendt mail til ja :) Trodde han var fra USA først, men ser nå at det ikke stemmer. Latvia tror jeg det står som lokalitet.

Det var jo som pokker at du sendte den bakrutespoileren tilbake da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde celebert besøk på "jobben" på den lokale gokartbanen nå i ettermiddag :D

Ett av disse kjøretøyene er vel "litt" mer kjent enn de andre :wink:

e6rkoss09qfryl21tgnn.jpg

Jo riktig, det var denne :D Morsomt å endelig få se den med egne øyne :)

15voirw6amrb0ciz33ae.jpg

5q7sxwquzus5bhh42gl1.jpg

cbigv901h9lr8bhfajig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...