635csi Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Gledelige nyheter space-ace. Bilen min er også BMW-cosmosschwarz-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 konge kjekt at det er borret hull til antenne og!! det ser jeg for meg at det hadde blitt ett problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Stemmer Lurer litt på hva jeg skal gjøre med antenna når Hamann-vingen skal på. Håper disse antennene er justerbare sånn at jeg kan brette/justere den litt ned/bak. Dersom ikke kommer den litt i konflikt med vingen er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 antenna mi er faktisk knekt, så den er ganske kort. men det fungerer utmerket fordi ; ) finnes flere typer antenner, så kan jo hende det går å kjøpe en kortere bare? ser ut til at 80mm er det minste som leveres. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 50〈=sv http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 50〈=sv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Jeg har vel nr. 1 på dette bildet mener jeg bestemt: Men dette er telefonantenna ja? Den trenger jeg strengt tatt ikke da telefonen min bare er til "pynt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 har antenne nummer 3 jeg, har lurt litt på om og bare fjerne den helt. telefonen funker ikke så bra at det gjør noe, ingen som hører meg når jeg prater fordi jeg er så langt borte samma feil om jeg bruker handsfree og om jeg bruker røret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 31, 2011 Forfatter Share Skrevet August 31, 2011 Bare å kutte ut hele antenneopplegget da skjønner jeg. Eller for min del holder det å skru av antenna og la festet stå igjen. Er tatt hensyn til at den kan står igjen da det er et rundt spor i underkant av vingen der antennefestet kan gå opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 så bilen din sto 50 meter nedi gata her no så bra ut den leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Bor du i det området kanskje? Var på Vikaneset på Too Far Gone i går, så da bodde jeg oppi Torvhaugan i helga. Fikk en kjempestor parkeringsplass helt for meg selv Leppa er jeg egentlig fornøyd med, for den er ikke lavere enn at jeg kan bruke den på vinteren også, uten å bli brøytebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 ja, bor noen få hus oppom der bilen din sto faktisk. too far gone ja, var det noe tess da? så værsting de felgene dine er forresten. de var det første han jeg var sammen med når vi kjørte forbi de la merke til og : P greit at leppa ikke bygger så mye ja. skal vell ikke så mye til for at glassfiberdeler sprekker opp. er litt nervøs for min jeg ja. parkerer i god avstand fra fortauskanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 Var ikke så mye folk nei, men broderen hadde leid en sjøbod der, så vi fikk hvertfall opp stemninga etterhvert Så hadde vi med oss trekkspill og kassegitar også, så musikk ordna vi oss selv, hehe Rakk bare en kattavask før jeg drog utover, så bilen var ikke så presentabel akkurat. Felgene var nesten ikke blanke engang Dumt jeg ikke visste du bor i området da, så kunne vi ha råna litt rundt Dama leier kåk oppi der, så jeg skal sikkert tilbake igjen en gang eller to. Skal si fra på forhånd neste gang, så kan vi alltids bedrive litt "tire-kicking" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 ja du må bare rop ut alltids hyggelig å slå av en prat med bmw-fans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Endelig ble det pent nok vær til å ta bilder av den siste lille oppgraderingen. Ble ikke så aller verst egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 bytter du grilla mellom hvert bilde eller? mye jobb og bytte til "bensin" grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 For mye dekk Eivind!!! Må da få frem gull-felgene istede for å gjemme de inni dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå