Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer :)

Lurer litt på hva jeg skal gjøre med antenna når Hamann-vingen skal på. Håper disse antennene er justerbare sånn at jeg kan brette/justere den litt ned/bak. Dersom ikke kommer den litt i konflikt med vingen er jeg redd #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har antenne nummer 3 jeg, har lurt litt på om og bare fjerne den helt. telefonen funker ikke så bra at det gjør noe, ingen som hører meg når jeg prater fordi jeg er så langt borte :P samma feil om jeg bruker handsfree og om jeg bruker røret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kutte ut hele antenneopplegget da skjønner jeg. Eller for min del holder det å skru av antenna og la festet stå igjen. Er tatt hensyn til at den kan står igjen da det er et rundt spor i underkant av vingen der antennefestet kan gå opp i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i det området kanskje? Var på Vikaneset på Too Far Gone i går, så da bodde jeg oppi Torvhaugan i helga. Fikk en kjempestor parkeringsplass helt for meg selv :D

Leppa er jeg egentlig fornøyd med, for den er ikke lavere enn at jeg kan bruke den på vinteren også, uten å bli brøytebil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bor noen få hus oppom der bilen din sto faktisk. too far gone ja, var det noe tess da?

så værsting de felgene dine er forresten. de var det første han jeg var sammen med når vi kjørte forbi de la merke til og : P

greit at leppa ikke bygger så mye ja. skal vell ikke så mye til for at glassfiberdeler sprekker opp. er litt nervøs for min jeg ja. parkerer i god avstand fra fortauskanter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så mye folk nei, men broderen hadde leid en sjøbod der, så vi fikk hvertfall opp stemninga etterhvert :wink: Så hadde vi med oss trekkspill og kassegitar også, så musikk ordna vi oss selv, hehe :D

Rakk bare en kattavask før jeg drog utover, så bilen var ikke så presentabel akkurat. Felgene var nesten ikke blanke engang :wink:

Dumt jeg ikke visste du bor i området da, så kunne vi ha råna litt rundt :wink: Dama leier kåk oppi der, så jeg skal sikkert tilbake igjen en gang eller to. Skal si fra på forhånd neste gang, så kan vi alltids bedrive litt "tire-kicking" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...