bergeee Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 blir konge:) sikla på de stolene der selv! Beslutningsvegring, eller har det blitt nok påkost allerede? gått med litt penger:) og mere skal det bli! var vell heller kjøreturen og at jeg har jo faktisk ikke kjørt bilen enda så må jo få en komplett bil før jeg begynner og tulle med sånt:) men har kjøpt nye baklys og alpina front til den nå så gleder meg til og få den tilbake:D skiltene ligger bare toyotaen og bare skinner:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Skjønner Snakka forresten med verkstedet i dag, og de har feilsøkt og holder på å undersøke hva som må gjøres videre. Satser på at går greit med den operasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 høres bra ut:) får håpe det ordner seg:P kjedlig og ha en 7er som en ikke kan kjøre med:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Har ikke brukt den siden før vinterferien, så det blir godt å få den i orden igjen ja Spøkte jo litt i sommer med at vinterhjulene som stod på bare kunne stå på siden det kom til å bli vinter igjen før jeg kunne bruke bilen. Er ikke så langt unna at dette stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 jeg er interessert i dørpanelene ja : D er de hele og pene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Dørpanelene har et par små riper i skinnet, men det må man nesten forvente på et interiør fra 1995. Ellers skal de være bra mener jeg å huske. Kan ta en nærmere sjekk i løpet av uka, så kan jeg evt. sende deg noen bilder Trenger du evt. dørsidene foran også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 blir vell foran og bak i tilfelle ja... eller de kan da hende jeg finner de framme på ebay og sånn sett da om du vil ha de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 er det for og få rullgardiner bak detta? kunne tenkt meg det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 er egentlig mest for å komplitere skinnet : ) er litt fargeforskjell slik det er nå. sånt kan man ikke ha : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 blir vell foran og bak i tilfelle ja... eller de kan da hende jeg finner de framme på ebay og sånn sett da om du vil ha de selv. Når jeg får tilbake bilen ser jeg om det er fargeforskjell på nystolene i forhold til interiøret jeg har fra før. Rullegardiner tror jeg ikke jeg gidder å montere uansett, så da kan jeg liksågodt kvitte meg med dørsidene foran i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hva om denne bilen f.eks. blir til salgs etter at den er friskmeldt skal tro? Får man igjen noe for en 725tds i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 selge altså? med interiør og alt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har overhodet ikke lyst til å kvitte meg med den nei, men nå har situasjonen siden jeg kjøpte den endret seg til at dette ikke blir bruksbilen lengre, og så er det en annen sort E38 som antageligvis skal selges som jeg heller har lyst på. Den blir da heller ikke bruksbil i såfall Interiøret kan alltids følge med da det allerede er sånne stoler i bilen jeg vurderer å få tak i Bare lufter dette nå, da jeg er litt i villrede om hva jeg skal gjøre ennå EDIT: Hamann-felgene følger ikke med nei forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hvilken e38 er det du skal gå til anskaffelse hvis du selger din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Den andre kan du bare glemme Den er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå