Gå til innhold

Bruksbilen: E38 725tds *Solgt*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

blir konge:) sikla på de stolene der selv!:P

Beslutningsvegring, eller har det blitt nok påkost allerede? :wink:

gått med litt penger:) og mere skal det bli!:P var vell heller kjøreturen og at jeg har jo faktisk ikke kjørt bilen enda så må jo få en komplett bil før jeg begynner og tulle med sånt:) men har kjøpt nye baklys og alpina front til den nå så gleder meg til og få den tilbake:D skiltene ligger bare toyotaen og bare skinner:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke brukt den siden før vinterferien, så det blir godt å få den i orden igjen ja :) Spøkte jo litt i sommer med at vinterhjulene som stod på bare kunne stå på siden det kom til å bli vinter igjen før jeg kunne bruke bilen. Er ikke så langt unna at dette stemmer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørpanelene har et par små riper i skinnet, men det må man nesten forvente på et interiør fra 1995. Ellers skal de være bra mener jeg å huske. Kan ta en nærmere sjekk i løpet av uka, så kan jeg evt. sende deg noen bilder :)

Trenger du evt. dørsidene foran også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir vell foran og bak i tilfelle ja... eller de kan da hende jeg finner de framme på ebay og sånn sett da om du vil ha de selv.

Når jeg får tilbake bilen ser jeg om det er fargeforskjell på nystolene i forhold til interiøret jeg har fra før. Rullegardiner tror jeg ikke jeg gidder å montere uansett, så da kan jeg liksågodt kvitte meg med dørsidene foran i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har overhodet ikke lyst til å kvitte meg med den nei, men nå har situasjonen siden jeg kjøpte den endret seg til at dette ikke blir bruksbilen lengre, og så er det en annen sort E38 som antageligvis skal selges som jeg heller har lyst på. Den blir da heller ikke bruksbil i såfall :)

Interiøret kan alltids følge med da det allerede er sånne stoler i bilen jeg vurderer å få tak i :wink:

Bare lufter dette nå, da jeg er litt i villrede om hva jeg skal gjøre ennå :?

EDIT: Hamann-felgene følger ikke med nei forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...