BMW324TDa Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Da Kong Vinter har lagt på det glade vestland i lengre tid har det dukket opp en aldri så liten situasjon på E30'en. Etter milevis med sladding i alle hastigheter fra min side, så endte det selvfølgelig opp med at min mor drog av veien med den når hun lånte den mens sønn1 holdt på å skru på hennes bil. (høres ut som en bortforklaring, men er fakta ) Ikke store skadene etter det eg kan se, men fangeren er sprukket på diverse plasser og blekket under fangeren er ikke helt det det engang var. Ikke så veldig bøyd siden grøftelysene ser hele ut enda, men..... Har ikke hatt av noe enda da hun fremdeles låner den. Det eg lurer på: hvordan er det blekket under fangeren festet? Vet det er en "hel" del av karroseriet, men er det punktet på, helsveist eller noe nnet der igjen? Egentlig hvor mye arbeid det er å bytte det kontra å rette det som er. Har jo en hel bil med rustfri front stående bak huset. Takker for alle svar.. (og hvis noen har en faceliftfanger og det blekket liggende, så er eg int i kontakt. Rød bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 er skrudd bak frontfangeren og rundt, ivaffall på den jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Den er festet til skjermene med torx skruer i åpningen til nyrene og via støtfangerholderene. Utenom det sitter den med 4 skruer. To oppe og to nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Takker så mye for svar Yngvejos.. Blir å få tak i ett slik da. Er ikke så sugen på å demontere fra 324'en helt enda. Men skal nå bort i verkstedet mitt i morgen og sjekke om det er mer som er skjevt. Kan forøvrig rapportere at eg har byttet bil i kveld og den går fortsatt sidelengs.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå