Tomcandersen Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 Hei, non som vet hva intensivrensningsanlegg er? Har det i min 523, men aner ikke hva det er.. Og hva skal fylles på der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 30, 2010 Share Skrevet Januar 30, 2010 jeg tror at det er spylevæsker for hovedlykte. tanken står ved siden av ABS styreenhet under panseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Flott takker.. Er det andre som kan bekrefte så det ikke går noe feil ned på tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Nei, det er intensivrens av frontrute, skal brukes delenr: 83120410744 Intensivspylerveske 1l. (1000ML (Endel sett for ettermontering av lyktespyling bruker denne tanken til lyktespyling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Ser ut som om slangene går opp i panseret, så er vel til frontrute. Men når og hvordan brukes den, blandes den med vanlig spylervæske?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Har også den der og ble vel til slutt enig med meg selv om å fylle på konsentrert spylervæske. Flte på 1 liter samtidig som jeg fylte på 4 liter vanlig spylervæske på den andre tanken. Etter dette har jeg vel brukt 12-16 liter vanlig spylervæske mens det har forsvunnet 1-2 dl av konsentratet så jeg lurer også på når/hvor /hvordan det brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Egen knapp på "tuppen" av vinduspusserhendelen som du trykker inn. (på min iaffal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Det stemmer det teexeln sier. Når du trykker på den så spyler den en bestemt mengde konsentrert spyleveske fra den lille tanken og kjører vindusviskerne. Som tomerikk sier så skal det iflg. bmw brukes en spesiell spyleveske, men vanlig konsentrat gjør nytta mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Ja jeg bruker den knappen på "tuppen" som dere sier. Det er tydeligvis en svært liten mengde som blir brukt hver gang da. Da fikk vi svar på det også, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 Topp, takker... Da skal jeg handle med en dunk spylervæske-konsentrat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå