Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan ta av dekselene i forkant. Tror ikke du kan ta av selve vanos enheten.

Var ikke jeg som fjernet vanos på min så jeg er litt usikker på åssen det ser ut inni der.. Det jeg vet er at det er vanos enhet og selve vanos girkassen som sitter på kammene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det ser nemlig slik ut på spreng skissene at de man ser forran er stort sett deksler, får prøve meg på en i morgen å se. Skal legge opp bilder av spjelda i kveld når jeg kommer hjem fra jobb, de ble lekkre :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, er jo det jeg stort sett gjør på den bilen så da må det se flott ut når det bli satt nedi :) Blir vanskelig å toppe utseendet på den S14 motoren jeg hadde desverre, den såg veldig bra ut tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha av vanos enheten. Skulle bare hatt rengjort de dekslene som er visuelle på motoren, blir mye autosol og gnikking om jeg skal ta de for hånd :S

Det kan sikkert være greit å ta av vanosen i samme slengen og bytte o-ringer i den.

BMWs o-ringer er kjent for å bli sprø og da er det ikke mye hjelp i vanosen.

http://www.beisansystems.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha av vanos enheten. Skulle bare hatt rengjort de dekslene som er visuelle på motoren, blir mye autosol og gnikking om jeg skal ta de for hånd :S

Det kan sikkert være greit å ta av vanosen i samme slengen og bytte o-ringer i den.

BMWs o-ringer er kjent for å bli sprø og da er det ikke mye hjelp i vanosen.

http://www.beisansystems.com/

Da må jeg vel av med kammer og alt sånnt piss og det er uaktuelt for min del. Nå har jeg tatt så mye av motoren utvendig at skal jeg åpne den så kan jeg like godt ta komplett overhaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...