Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har SE forskjermer med SE innerskjerm i plast så da er min noe lavere en din foran. Understellet mitt skal jobbe fritt, ikke ta imot noen plasser. Det jobber noe 2-3cm i svinger og humper tipper jeg så noe plass må det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais bil du har nå Larsen, ble kult med blanke nyrer. Vet ikke helt hva jeg liker best, aldri prøvd blanke på min, men sort er jo tøft også da. Og gratulerer med fett vognkort :) Fikk du godkjent bilen med høyden du har på bildene eller er den skrudd ned nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais bil du har nå Larsen, ble kult med blanke nyrer. Vet ikke helt hva jeg liker best, aldri prøvd blanke på min, men sort er jo tøft også da. Og gratulerer med fett vognkort :) Fikk du godkjent bilen med høyden du har på bildene eller er den skrudd ned nå?

Ble penere nå ja! Har også fått på NY Sport Evo side griller også, da er hele grillen ny og pen.

Den var på godkjenning med 11cm avstand fra nederste gjenge til justerings mutter, nå har jeg 7.5cm. Bak hadde jeg ca 1cm avstand og der er det nå 0.

Skal toppe hele driten med 6000k Xenon i både fjern og nærlys, ser så fattig ut når det så vidt gløder i lyktene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mye finere med blanke nyrer ja :)

Har forresten 6000k xenon kit liggende..

PNP e30,så slipper du å ødelegge orginal koppene..

Gi bud hvis det er av inetresse

Til både langlys og nærlys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...