Gå til innhold

E30 M3 S14B23 -> S50B32 -> RB26DETT. MYE på s.230


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hva tror du om aluminium bur da? Er litt skeptisk til det jeg... Men hadde jo vert pent med blankt alu bur baki der tror jeg.

Edit: Får ikke sikerhets belte rør med alu buret :(

Aluminium bur er vel mer for "show" enn "go". Så hvis du tenker sikkerhet ville jeg valgt stål, tåler mye mer!

Er jo det jeg også tenker, men alu buret har dimensjon på 45x3 og 40x3. I mens stål burene har dimensjon på 45 x 2,5 / 40 x 2, 40 x 2 og 45 x 1,5 / 41,3 x 1,5. Det er målene i de forskjellige kvalitetene stål som Wiechers leverer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha gatebelter? sånne litt tynnere eller de stive racing beltene på 3 eller 4" breie?

vet ikke om alu bur er like godt som stål, men det tviler jeg vell egentlig på, sparer nok ikke sånn altfor mange kilo på det, og er jo bare og lakke stål buret i en rå farge da, så der det hundre ganger bedre ut med engang!

Skal ha 3" breie over skuldre og over lår. Hvor stive de er vet jeg ikke. Skal ikke ha noe som alle andre har, så det blir Willans belter fra England ;) Awsome quality

alu er bare pynt og farlig, det bøyer seg alt for lett, kan jo risikere å bli spidda :P

Det er akuratt det jeg også tenker ser du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt søk etter deler til de BBS RS felgene kom jeg over en sjappe som solgte rustfrie kanter til felger, så nå fikk jeg pris på kanter til Mito felgene :P Rett under 10.000 for alle 4, da med 3.5" kant bak slik at de blir 10"! Tror ikke det er så veldig aktuelt å bruke så mye på nye kanter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, nei det tror jeg ikke at jeg gjør med mindre det er en som blir ødlagd. De var jo så dyre at det er sikkert bedre å lage dem selv :)

Angående de stolene jeg la opp bilder av her så har jeg slått de i fra meg. Ser heller på Recaro Speed nå, ser om jeg får noen gode priser på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bilen skal jo brukes, å ha den stående i garasjen år etter år er jo bare lavmål! ut å kjør :D

Hvor langt har du kjørt i år med din da? :P Er snart oppe i 10.000km jeg nå! hehe

har kjørt 3000km nok det i den bilen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...